Meld zich
.
Ik heb een locatie en intresse om mee te doen.
Ik heb voldoende ruimte voor grasbanen(een niet vertrapt weiland) en voldoende parkeerruimte(ook een weiland die nooit sompig is en ons erf).
Ik heb beperkt spring materiaal.
Ik heb ook 5 pony’s start klaar(en voor alle pony’s een ruiter/menner).
Ik vind dat te groot niet te zwaar afgestraft mag worden, want je kan ook netjes zitten op een kleine pony.
En hoe doen we het met het extreme leeftijds verschil. Ik(van 20) zal tegen kindjes van 6 rijden. Starten we de gewone AB proefjes, of de ‘gewone’ B proeven.Of maken we er 2 verschillende klasses van , ‘volwassenen/groters’ en kinderen ohz, dan wel de leeftijds grens iets lager leggen, rond de 14 omdat je anders een hele grote groep kinderen en een hele kleine groep groters krijg.
We kunnen het dan wel in het blaadje van de shetlandpony laten zetten, dat geeft wat extra reclame. Of misschien zelfs regelen dat een rijvereninging in de buurt wil helpen om de eventuele winstpunten ook officieel te laten tellen
Is het een idee om bij 5 winstpunten over te laten gaan ipv 10, door het klein aantal wedstrijden is anders niet door de klasses heen te komen. Dit alleen zo doen voor de gene die alleen onderling starten, de gene die officieel starten kunnen gewoon in hun eigen officiele klasse starten.