Nou, melden, op zadelen etc.
Losrijden, er stond een tuinslang, opgerold, op zo'n ding, kom even niet op het woord!

Dus konden we niet in die hoek, wil dan ook niet daar op doorzagen, want ik ken haar, dan flipt ze.
Ze liep verder echt heel erg fijn, maar ik weet dat ze, zodra een proef moet rijden weer in kan zakken, ja pech dan, zo is ze nu eenmaal...
Mijn 1e proef in, en ik heb de vervelende eigenschap dan haar soms een beetje te laten lopen, denk dat iets te veel aan mijn zit enzo, gebeurde dus ook weer in de 1e volte 10m, hoofd omhoog, toen ben ik gaan rijden, maar de proef ging niet zoals ze het kan, had ik het gevoel, mijn vader, mijn zusje, en een vriendin van mij (newtonlover), zaten in de kantine, en vonden het er wel netjes uitzien, dusja, maar afwachten.......
De 2e proef, ging naar mijn idee een stuk fijner, al was er met aanspringen een miscommunicatie, moest aanspringen bij H, vertekt ze in middendraf, vervolgens springt ze in de verkeerde galop aan, moest toen bij E alweer een volte 10m rijden, ben toen daar goed aangesprongen.......
Volgens mijn "publiek"

Was deze preof wat afgeraffeld, maar ik vond dat ik wel lekker had gereden, maargoed, ook hier waren dingen die beter konden......
Toen naar binnen, mijn moder met de pony stappen, want de prijsuitrijking was al snel (erg he, pony word in een ander zijn handen gedauwd, doei!!

Verwachte er niet veel van, maar toch.
In de 1e proef, 1e met 167!
In de 2e proef ook 1e met 170!!!!

Gewoon even 3 winstpunten op een avondje!!!
Had dat echt niet verwacht, maar was er wel superblij mee, ohja, bij dat aanspringen stond, schiet weg, had er een 5 voor

Had dat ook wel iest lager verwacht eigenlijk!!
Ben er erg blij mee, vooral omdat mij de 1e 3 winspunten in de M1 heel veel moeite heeft gekost, heb er vrij lang over gedaan......(reed in de L2 elke wedstrijd wel een wp, en toen in de M1, heb ik eerst 6 wedstrijden ofzo niks gereden, dus dat was ven balen, daarna begonnen ze weer voorzichtig te komen!)
Ik rijd dus M1.......
En dan nu in een avond er nog 3 bijhalen, is dan wel erg leuk!!