Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marsss schreef:Onderling kan je wel startten zonder startkaart, maar officiël niet daar heb je echt een startkaart voor nodig.
vlasta schreef:marsss schreef:Onderling kan je wel startten zonder startkaart, maar officiël niet daar heb je echt een startkaart voor nodig.
ik had wel eens gehoord dat mensen wel officieel starten alleen dan niet voor punten zeg maar.
dus als je een winstpunt zou halen telt deze niet mee.
vandaar dat ik dacht dat je dat ook zonder startkaart kan doen.
vlasta schreef:marsss schreef:Onderling kan je wel startten zonder startkaart, maar officiël niet daar heb je echt een startkaart voor nodig.
ik had wel eens gehoord dat mensen wel officieel starten alleen dan niet voor punten zeg maar.
dus als je een winstpunt zou halen telt deze niet mee.
vandaar dat ik dacht dat je dat ook zonder startkaart kan doen.
OemmiejO schreef:je kan niet starten zonder startkaart, maar wel iets van dat je je paard mee kan nemen en dan alleen in de losrijbak ofzo?
ik snap dat nooit helemaal..![]()
stampertje schreef:OemmiejO schreef:je kan niet starten zonder startkaart, maar wel iets van dat je je paard mee kan nemen en dan alleen in de losrijbak ofzo?
ik snap dat nooit helemaal..![]()
als je geen startkaart hebt dan mag en kan je ook geen officiele concoursen rijden.
wel oefenwedstrijden.
en je mag ook NIET met je paard bij de losrijbak inrijden als je je niet hebt aangemeld voor dat concours. dan ben je namelijk niet verzekerd en als er wel rare dingen gebeuren heb je dus een heel groot probleem.
AL WORD DIT WEL VAAK GEDAAN }>