Wij moeten voor school een wedstrijd orgaiseren. Deze wedstrijd is een onderlinge Pas de Deux. Nou moeten we dus een officieel jurylid van de KNHS en nou heb ik van hun een lijst gehad met allemaal juryleden enzo maar ik kom er niet echt helemaal uit!
Er staat namelijk dit:
4 Afgevaardigde 95 Omroeper 147 Vaardigheid proef jury 149 Vertegenwoordiger 12 Afd.dres. L t/m Z 30 Jury dress. Alle klasse 180 Vert. SGMZZ 31 Jury dress t/m interm 33 Jury dress t/m ZZ 49 Jury dress B t/m L 366 Chief steward 51 Jury ind. Dress M 56 Jury ind. Dress Z 118 Jurylid rijstijlrubriek 120 Ringmesster 75 Jury Kur op muziek 144 Jurylid voltigeren
Maar waar valt in godsnaam de categorie Pas-de-deux onder?
Als het een onderlinge wedstrijd is, heb je helemaal geen officieel jurylid nodig. Ik denk dat de manege wel voor een officieel jurylid kiest, omdat ze dan een beetje een idee hebben wat ze in huis halen.
Kies anders voor alle zekerheid voor de volgende rubriek:
12 Afd.dres. L t/m Z
Bel wat juryleden op uit die categorie en vraag ze gewoon of ze pas de deux willen komen jureren.
Als het een onderlinge wedstrijd is, kun je het beste iemand zoeken die het leuk vindt om te doen. Zou het namelijk een officiele wedstrijd zijn, moet je de jury ook een standaardvergoeding betalen. Kijk onder afd. dressuur en rubriek 30. Rijd je zelf ook wedstrijden? Dan weet je vast wel een naam van een jurylid, zoek die op in de gids en bel gewoon eens. Waar gaat het geheel plaatsvinden?
@melissa, dat betekend dan, dat je ook met een officiele vereniging moet organiseren, als je het over de verzekering hebt. Daar heeft een jurylid niks mee te maken. Zelf ben ik ook jury en mij is niets bekend van een verzekering. Zou het toch maar eens goed navragen. Succes.