Een heel verhaal maar dan toch eerste winstpunt L1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Een heel verhaal maar dan toch eerste winstpunt L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 08:43

Hallo allemaal,
Nadat vele zullen weten dat ik pech heb gehad in me eerste wedstrijd L1 omdat ik was vergeten de proef te door te lezen en was vergeten om uit stap bij A in arbeidsdraf te gaan had ik 151 punten en normaal gesproken hadden we daar zoiezo een 7 voor en altijd wel een 5 baalde we heel erg.
En tjah natuurlijk ging het de tweede wedstrijd ook niet zoals we hadden verwacht en kwamen we die avond aan en bleek alles met bijna 1 uur ingelopen te zijn }>
Dus snel pony van de trailer zadel erop gedaan en wilde opstappen leek het net alsof die pony door zen benen heen ging.
Dus weer er vanaf en zadel en rug gecontroleert maar daar was niks mee aan de hand.
Dus naar de bak toe en opgestapt en had ik net ingestapt en kwam Mandy(quicklover)al weer uit de bak en tjah toen moesten wij erin.
Pony helemaal gespannen omdat we niet konden inrijden.
Dus ja was ik 1na laatste(was selectie) met iets van 145 punten...
Maar gisteren ging het redelijk(was me 3e wedstrijd L1)behalve dat mijn pony heet word tijdens doorzitten en aangezien dit het eerste onderdeel was van mijn proef ging hij in de gebroken lijn aangalloperen en kreeg ik een 4.
Voor het wijken kreeg ik ook een 4(allebei)aangezien mijn pony 10 is en hij het nu nog moet leren.
De galopstukken gingen erg goed en dit keer de middengalop ook(normaal bij terugpakken lukt het niet of hij is tegen de hand).
Ook het middendraf ging lekker hadden we een 7 maar ik weet dat hij beter kan alleen ik durfde hem niet los te laten want anders komt hij met terugpakken tegen de hand.
Voor de rest ging het allemaal vrijgoed en was ik 3e met 156 punten(net dus)net geen geen prijs(waren 2 prijzen)maar dat kon mijn dag echt niet stuk maken omdat ik helemaal blij was met mijn winstpuntje...
Daar rijd ik tenslotte voor

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 09:48

Gefeliciteerd met je winstpunt
Soms moet je gewoon even geduld hebben met winstpunten halen, komt vanzelf Succes verder