Wedstrijd Wanroij!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Wedstrijd Wanroij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 22:33

Wie is er ook geweest? (of moet morgen nog springen? )

Ik was er vandaag in de E/L1! Het rijden ging super! We waren eerste met 170 punten! (en dat voor de 3e keer L1 ! ) Ik schaam me wel voor de 5 voor houding en zit Tja, in de proef denk ik overal aan behalve mijn houding.

Mijn vader zou eigenlijk foto's maken, maar de batterijen waren op. Kwam die ook pas laat achter.

Morgen moet ik weer springen... Ik hoop dat we EINDELIJK eens rond komen. Maarja, dat zie ik dan wel weer.

daanboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:53

gefeliciteerd met je punten jammer dat je geen foto's hebt

RedFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 12:57

Gefeliciteerd nu sta je wel goed voor de selecties ofniet?
ik ben ook geweest, ging wel goed ze vond alleen het juryhokje erg eng (De Gazel) ze sprong zelfs de goede rechtergalop aan zonder te bokken deed alleen kop in de lucht had ik een 2, maar wel een 7 voor het halthouden & groeten wat normaal echt niet gaat Succes met springen vandaag. ga je de 14e ook oefenspringen?

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 14:11

gefeliciteerd!
Jammer dat je geen foto;s hebt..

marloe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 16:41

RedFlame schreef:
Gefeliciteerd nu sta je wel goed voor de selecties ofniet?
ik ben ook geweest, ging wel goed ze vond alleen het juryhokje erg eng (De Gazel) ze sprong zelfs de goede rechtergalop aan zonder te bokken deed alleen kop in de lucht had ik een 2, maar wel een 7 voor het halthouden & groeten wat normaal echt niet gaat Succes met springen vandaag. ga je de 14e ook oefenspringen?

Ik denk het wel. Alleen voor Neerbosch stond ik ergens in het midden maar die laten we gewoon vallen. Fijn dat het goed ging bij jouw! Jammer dat je net geen wp had..

En weetje? IK BEN EINDELIJK RONDGEKOMEN!!!! OMG, wat ben ik blij. Wel 2 weigeringen. (en die staan allebei op de foto ). Ik had 15 strafpunten (2e weigering telt dubbel en ik had 3 tijdfouten). Dante ontplofte onderhand toen de bel ging. Ben ik niet van hem gewent. Ik zet zo de foto's op bokt.

En thanx allemaal!

marloe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 16:56