Wedstrijd outfit met zacht geel/off white/champagne

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

curly2day

Wedstrijd outfit met zacht geel/off white/champagne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 12:53

Wie heeft er een wedstrijd outfit met GEEN witte blouse/plastron/handschoen/broek.... ??

Ik erg benieuwd naar de kleur samenstellingen, de merken en graag een foto van hoe het toont.

Graag ook welk chabrak, merk en kleur.

Alvast bedankt !

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:39

Ikke ik heb creme geel achtig ook creme geel blousje en grijs met zilver jasje me dekje is ook grijs..

Maar ik rijd springwedstrijden...

tantethee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:42

ik heb een off white anky dekje, een champagneblouse van kyra K een champagne kleur broek van eurostar, d.blauw rijjasje( nog van eurostar)

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:46

Champagne pikeur,champagne dekje van Anky,blauwe rijjas van Pikeur en, helaas, zwarte jodhpurs en chaps omdat ze niet in het blauw te krijgen zijn.IK heb wel blauwe rijlaarzen maar die waren in de loop der jaren te strak geworden. Bedenk me nu ineens dat ik 11 kg kwijt ben en dat ze nu misschien wel weer lekker zitten

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 13:55

Thanks, hebben jullie ook foto's ??
Dan kan ik zien hoe "geel"het allemaal is.

Ik heb sinds kort namelijk een Iris Bayer donker blauw jasje en de Anky off white dressuurblouse en een champagna kleurige Nillette strik plastron.
Was heftig op zoek naar een champagne kleurige rijbroek, maar ik vind ze eigenlijk allen te "geel".

De anky broek vind ik namelijk wel fijn dragen, maar niet fijn rijden.
Nu heb ik voor 25 euro een "gele"broek over kunnen kopen, die misschien net wel net niet kan.

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:37

Meisje dat ik ken rijdt in 't creme met grijs wedstrijdjasje (springen) en in 't creme met zwart wedstrydjasje in de dressuur.

_SC_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:47

Ben ook benieuwd naar de foto's.
Misschien wel leuk om ook de overstap naar wat anders te maken!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 17:59

Ik ben bezig met de overstap naar blauw met wit, ik vind wit toch net wat mooier dan creme op concoursen .

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 18:48

Anoukie schreef:
Ik ben bezig met de overstap naar blauw met wit, ik vind wit toch net wat mooier dan creme op concoursen .

Wil je misschien nog een wit stubben chabrak of een witte pikeur rijbroek.....

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:03

Ligt eraan, welke maat is de rijbroek, welk model etc. ? Overigens had ik zwart/wit, dus het dekje heb ik al hoor .

greetjebee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:10

nameless schreef:
ik heb een off white anky dekje, een champagneblouse van kyra K een champagne kleur broek van eurostar, d.blauw rijjasje( nog van eurostar)

Welke model broek is dat? En welke stof?

Ik ben dus ook op zoek naar een LICHTgele broek en was laatst bij Divoza... Nou de pikeur vond ik dus veeelste geel! Die van eurostar vond ik persoonlijk een erg mooie kleur. Dus die moet het worden... Alleen: ze hadden die kleur in maar één model en met één soort stof. Ze zouden het toen voor me nakijken, maar heb nog niets gehoord... (heb er ook niet echt haast mee, heb nu nog een witte)

Ik wil dus absoluut géén thermostof (veelste glad!) en ook geen kunstleer.... Dus het liefst een broek met veel katoen.
En ook het liefst een hoge tailleband...

Ja misschien een beetje veeleisend, maar ja, tis wel een wedstrijdbroek, dus die moet gewoon goed zitten.

#Ymke#

Re: Wedstrijd outfit met zacht geel/off white/champagne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:14

ik heb ook het probleem dat ik het allemaal te geel vind. Ik start dan in het zwart/creme, met bruin tuig. Ik heb net nieuwe lederen zwarte laarzen en vind het zonde om nu blauwe aan te schaffen, ook mijn jasje is net nieuw, dus dan maar zwart/creme.. Ik heb alleen nog een dekje, die lijkt op de ankypad in het offwhite. Ik heb bij de kruitvat een kolletje gekocht voor onder m'n jasje, precies de perfecte kleur!! dus die neem ik voortaan op sleeptouw voor een rijbroek...

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:10

Mijn dochter rijd in een champagne kleurige rijbroek van Anky en ook een Anky pad in dezelfde kleur. Off White heet het volgens mij.
Daarbij een blauwe rij jas en een blauwe pikeurcap.

En haar pony heeft dezelfde kleur, namelijk valk
Alles bij elkaar staat het prachtig

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:30

wij mogen van de club alleen in het zwart wit dus daar baal ik wel van..maarjah niks aan te doen

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:06

Ik rij ook in het champagne
De broek en blouse is van Anky (off white) en het dekje is van Harry's Horse. Er staat een foto in mijn profiel, op de foto lijkt het lichter. Ik vind het heel chique staan. Net even iets anders dan de rest, heb er ook een Cavallo rijjasje bij die aan de voorkant hoog is (zeg maar net als bij een dressuurrok).

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 23:33

wirona schreef:
Mijn dochter rijd in een champagne kleurige rijbroek van Anky en ook een Anky pad in dezelfde kleur. Off White heet het volgens mij.
Daarbij een blauwe rij jas en een blauwe pikeurcap.

En haar pony heeft dezelfde kleur, namelijk valk
Alles bij elkaar staat het prachtig

Een VALK !!!
*check mijn profiel*

Echt toffe combi lijkt me dat !!

Ik heb trouwens ook een blauwe pikeur (de kids...hihi ben 25)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 01:34

Ieks, off white. Ik vind dat dus echt bijzonder lelijk. Meestal ziet het er zo verwassen uit of alsof het wit vergeeld is. Donkerblauwe jasjes vind ik wel heel erg mooi, maar dan wel graag in combinatie met wit .

San_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 01:37

Offwhite vind ik meestal wel mooi, maar mijn paard heeft witte achterbenen en bles, en op de 1 of andere manier vind ik offwhite dan niet meer mooi, dan is het zo vies wit

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:44

Ik rijd in het zwart/wit.. wit dekje van harry's horse met golven erop en mijn paard zijn met goude letters. Witte rijbroek van cavallo, witte blouse van Anky,zwart rijjasje van harry's horse, zwarte pikeur cap en een leren rijlaarzen(zwart) van Petrie!

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 12:47

Ik vind off-white ook nooit zo mooi... Idd een beetje verwassen. Vaak past alles ook nét niet bij elkaar. Dan is het dekje net een tint lichter dan de broek ofzo..

Blauw kan mooi zijn, maar doe dan alles, dus: jasje, cap/hoedje en laarzen.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:43

Ik heb het allebei...
Ik heb 4 witte rijbroeken, 3 van Pikeur en 1 van Anky (heb ik nooit aan, veel te doorschijnend), ik draag altijd blokjes bloezen hand-made by Granny en ik heb te veel witte dekjes.
Ik heb 4 rij-jasjes, zwart-blauw en zwart-wit geblokt.
Mijn créme setje heb ik nog maar 1x aangehad. Een Pikeur Janina broek, met een blauwe blouse en een Anky-plastron (ik vind m nie zo fijn), en een Anky-dekje.
Het was een dure inverstering het créme setje, echt zonde dat ik m nog maar 1x heb gedragen.

lucasjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:46

wij hebben op de ponyclub een beige rijbroek en ik draag een blauwe blouse en een zwart jasje (ben commandant)
de rest draagt een beige broek, witte polo en blauwe trui

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:55

ik rijd ook gewoon in het zwart wit.
Vind dat champagne achtige kleurtje op zich ook wel mooi maar als je broek dan vies is en niet goed meer schoon te krijgen is kun je hem niet met een of ander sodatje ofzo wit maken hihi. Dus ik houd het bij mijn witte spullen.