jumping amsterdam dressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Toedeledoki

jumping amsterdam dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 10:39

Hallo, weet iemand of er dit jaar weer een wedstrijd is voor jumping amsterdam in de Z2.Vorig jaar was het op 12 december, dus waarschijnlijk is het wel al bekend als het er is.

Somebody_

Re: jumping amsterdam dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:34

eeyy
Ik weet het eigenlijk niet?! Trouwens hoe gaat het met je? lang niet gesproken zeg... Heb je al keer zz-licht gestart???

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 22:55

Hoi, alles goed hier hoor.Nee, ik heb nog geen ZZlicht gestart, maar hij gaat echt superfijn.In de loop van volgend jaar.De wissels zijn nu helemaal onder controle .
Bij jou ook alles goed? Zie je zo nu en dan in de uitslagen.
Wanneer Jumping Amsterdam selectie komt moet je ook meedoen, is hartstikke leuk.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:00

das heel mooi kom je wel een keer in onze buurt starten he, kan ik je zwarte (modder )monster weer eens bekijken
mijn paardje is zo nu en dan(de laatste tijd dus) een beetje drakerig, geloof niet dat ze erg veel zin heeft om te sluiten maar het gaat nu weer de goede kant op sinds deze week, afgelopen maand(en ) was het in principe nog wel Z2 winstwaardig, maar in het zz-licht niet, maar ja, daar blijf ik toch tegenaan lopen Het is niet wat ze willen zien, dat beetje extra qua bewegen, wat die van jou wel heeft, heeft die van mij niet, dus daar blijf ik tegenaan lopen.
en jumping amsterdam selecties?? hoe werkt dat? nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd