Bixie wedstrijden, waar en wanneer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Bixie wedstrijden, waar en wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 00:07

Misschien niet helemaal jullie nivo Maar ik probeer het toch even..

De dochter van mijn stalgenootje (wordt in December 6) wil graag wedstrijdjes gaan rijden (met mijn pony's). Om eerst eens te kijken of ze dit wel leuk vind leken de bixie-proefjes ons wel iets.
Rond geneust op het knhs.nl maar daar zie ik enkel aankomende november enkele bixie wedstrijden staan (maar dan is ze dus nog geen 6, dus te jong) en daarna geen meer. Ja, nog een paar in Dronten, maar dat is 2 uur rijden, beetje ver voor zoiets

Kan ik nog ergens anders bixie wedstrijden vinden, of komen deze pas later op de kalender te staan ofzo?

Wie kan me helpen?

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:32

mm hier in Twente worden er erg veel bixies georganiseerd. dus echt last hebben dat je nooit kunt starten.. niet echt..
misschien toch startlijsten.nl in de gaten blijven houden, of zonodig wat clubs opbellen of ze binnenkort iets organiseren?

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:54

hier in de provincie Utrecht zijn ong 1 a 2 bixie wedstrijden per jaar
mn zusje had een bixie startkaart en ze heeft er geloof ik in 1 jaar 2x mee gestart omdat er niet meer was...

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 20:09

Pfoe, dat is niet echt de moeite waard dan Quido... Dan toch maar meteen B?? Volgensmij lachen ze ons kei hard uit

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 23:23

jah ik weet het niet hoor... jij woont in de provincie Brabant... toch??
misschien is er iemand die daar bixie heeft gereden?? dat die meer kan vertellen, maar ik vind het bij ons in de regio absoluut niet de moeite waard nee

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 23:32

Yup Brabant.. Maar heb echt geen flauw idee wie ik daarover zou kunnen informeren.. Maar eens met moeders overleggen of ze niet gewoon in de B mag starten..

OemmiejO

Re: Bixie wedstrijden, waar en wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:08

bij mij op de vereniging word eens in de 2 maanden ofzo een bixie gehouden.. leuk hoor, voor de kleinere kinders!!

[ik woon btw in zuid-holland, dus ik denk niet dat je er veel aan hebt ]

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:57

Bij de Roskam worden wel maandelijks(behalve niet in december) Bixie wedstrijden georganiseerd. Op zaterdag en zondag zijn de gewone dressuurproeven en op de vrijdagavond ervoor zijn de Bixies. Voor meer info zie onderstaande link