Aanvraagformulier startkaart direct naar KNHS?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Aanvraagformulier startkaart direct naar KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:06

Zie topictitel. Kan dit direct of moet het via de vereniging? Weet niet of het van belang is, maar ik zit bij een RV en startcoupons vraag ik ook altijd zelf aan.

anydale

Re: Aanvraagformulier startkaart direct naar KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:11

Ik heb het gewoon via mijn rijvereniging gedaan, volgens mij moet dat ook. Alleen startcoupons kan je zelf bestellen. Misschien moet je het even aan jouw rijvereniging vragen

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:24

Jouw vereniging heeft de aanvraagformulieren liggen waar ook zij wat gegevens op in moeten vullen. Je eigen gegevens invullen, kopieen bijvoegen en zelf op de post doen.
Of je moet lid zijn bij een vereniging die beslissen het voor je te doen dan stuurt de KNHS de startkaart, coupons etc naar je verenigingsecretariaat.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 22:54

Heb het formulier van de vereniging gehad idd, alles wat erop staat kon ik zelf invullen. Je bedoelt waarschijnlijk verenigingsnummer etc?

goldwing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:25

er zijn verenigingen die een startkaart voor jou aanvragen maar er zijn ook verenigingen waar je dat zelf moet doen
Als jij je papieren van de vereniging gekregen hebt om de kaart aan te vragen is het denk ik ook de bedoeling dat je die zelf naar de KNHS stuurt
Postbus staat op het formulier zet er wel even bij op de envelop aanvraag startkaart dan gaat hij meteen naar de juiste afdeling

Dressuurgek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:34

Zorg dat je alle gevraagde kopieen meestuurd want anders krijg je t eerst weer terug omdat het onvolledig is en dan moet je t weer opsturen en dan moet het ook weer verwerkt worden....

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:43

Ik heb gewoon een formulier aangevraagd en de vereniging heeft er van alles op geschreven, wat hun betreft en de rest van alle gegevens heb ik zelf in moeten vullen en ook zelf moeten opsturen..