hoe weet je dit?startlijsten.nl

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

hoe weet je dit?startlijsten.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 12:55

hoihoi

hoe kan je je via startlijsten opgeven voor een wedstrijd?
bij een aantal clubs moet ik dit via deze site doen,
ik vroeg me ook af, als er 1 bijvoorbeeld 1 december opengaat, gaat hij dan ook een bepaalde tijd open??
ik weet niet hoe dit gaat en kan het op de site niet vinden, vandaar!
iemand die me kan helpen?

groetjes

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:44

Je kan je gewoon opgeven door middel van coupons op te sturen naar het adres wat bij de plaats staat waar je wilt starten, of je kan bellen om te vragen of het nog mogelijk is om te starten.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 13:53

ow dus je kan geen gegevens via startlijsten.n sturen/mailen of wel? ik snap het namelijk niet helemaal..

sharonaollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:56

Er staat bij de startlijsten een adres of telefoon nummer,Dus bij de adres daar moet je je coupons na toe sturen.en anders moet je even bellen voor het adres en of er nog plaats is..

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 14:05

maar bij sommige staat ook een vraagprogramma, bij lijsten en dan kan je inloggen en je opgeven.. las ik net, maar ik kan niet inloggen hij doet het niet, heel raar!

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:36

Idd, als je op een vraagprogramma van het concour klikt waar je graag wilt starten staat vaak het adres + telefoon nummer van de mensen die het secretiaat doen .
Via het internet inschrijven kan tegenwoordig ook beperkt. Dat staat er dan wel bij.

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:46

Als je naar de site van startlijsten gaat kun je rechts boven in aan klikken aanmelden - registreren. Daar moet je alle stappen doorlopen en dan heb je dus een account. Als de vereniging waar jij je wilt opgeven aangeeft dat je digitaal kunt inschrijven dan kun je dat aanklikken ( volgens mij staat er dan een rode i achter inschrijven ) Als dat aan klikt dan wijst het zich verder van zelf. Maar je moet je dus wel eerst via startlijsten aanmelden! Succes!!

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:47

Bovendien, zelfs als je je digitaal opgeeft, ben je pas ingeschreven als je je coupon heb opgestuurd. Dus wat is eigenlijk het nut/voordeel van het digitaal inschrijven???????

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:49

dat vraag ik me ook nog steeds af, zeker omdat de wedstrijden waar ik het heb geprobeerd ook helemaal niets bijwerken als ze coupons hebben ontvangen

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:52

Klopt, het resultaat is dus, dat ik weer gewoon de coupons opstuur......

off topic: Lielle ik vind je onderschrift zo mooi........( de eerste keer dat ik het las, schoten de tranen in m'm ogen; echt waar)

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:55

Ik heb het laatst voor het eerst digitaal gedaan. Kreeg ik een rood icoontje met een I, deze werd na een dag groen, toen had de vereniging mij ingeschreven. Vervolgens heb ik toen mijn startcoupons opgestuurt en werd het C-tje ook groen. Dit was voor de Hoeve Westland Ruiters. Ik vond het wel makkelijk, omdat deze vereniging soms wat moeilijk te bereiken is, op tijden dat ik nooit kan bellen en ik vond dit dus wel een uitkomst. Als er geen plek meer is dan gaat er een blauw R-tje branden dat je op de reservelijst staat.
Ik denk het voor een vereniging makkelijker bij te houden is digitaal, dan 10000 keer de telefoon beantwoorden.

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:56

Ja, dit klinkt logisch.

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:41

Frunnik: die vereniging heeft het dus precies zo toegepast als waar het voor bedoeld is.
Het is voor ruiters een extra controlemogelijkheid om te zien of coupons ontvangen zijn.
Voor verenigingen is digitaal inschrijven handig om toch een schatting te kunnen maken van het totaal aantal inschrijvingen.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 18:26

maar eh... wacht ik snap het niet helemaal (ben niet eens blond)
als ik me dus via internet inschrijf dan sta ik misschien op de lijst, maar hoe zie je dan dat je erop staat? en nog een vraag volgens mij is het zo dat als je je digitaal inschrijft hoor je vanzelf of je erbij zit en dan moet je je coupons pas insturen.
maar nog een vraagje, hoelaat gaat dat altijd open dan als het bijvoorbeeld per 1 februari opengaat?

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:28

Wat bedoel je nou met "opengaan"? Wanneer je je in moet schrijven ofzo?

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 18:40

ja sorry dat bedoel ik, of moet ik dat gewoon aan de vereniging vragen?

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:44

Wel nee! Als het vraagprogramma gepubliceerd is ( zie startlijsten.nl) stuur je gewoon een( of 2) startcoupons op. Dan ben je ingeschreven.