Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirjamalvaro schreef:Ik heb eens iemand gezien die deed zo'n veiligheidsvestje (voor in het donker) aan en had daar in het groot op geschreven "pas op paard trapt". Misschien wel handig om te doen?
Nancy_evita schreef:ik vind een rood lintje in de staart, als iemand toch te dicht langskomt 'jammer dan'.
Ik bedoel, als je wedstrijd rijdt, vind ik ook dat je de regels wel moet kennen
Citaat:ik vind een rood lintje in de staart, als iemand toch te dicht langskomt 'jammer dan'.
Nancy_evita schreef:ik vind een rood lintje in de staart, als iemand toch te dicht langskomt 'jammer dan'.
Sammie schreef:Rijden ze er ondanks het rode lintje nog te dichtbij, dan is dat hun probleem.
Margreet schreef:Sammie schreef:Rijden ze er ondanks het rode lintje nog te dichtbij, dan is dat hun probleem.Nancy_evita schreef:ik vind een rood lintje in de staart, als iemand toch te dicht langskomt 'jammer dan'.
Bah wat een asociale types zijn jullie...
Sammie schreef:Afstraffen als ie het doet, vooral voorwaarts houden.. Rijden ze er ondanks het rode lintje nog te dichtbij, dan is dat hun probleem.