13 november pony's Vries Hopruiters...Wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Equira

13 november pony's Vries Hopruiters...Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:41

Hé, titel zegt genoeg denk ik. Wie gaan er heen?
Ik ben weer met zusje mee, 1e keer L1 voor hen.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:24

denk dat mila daar ook heen gaat... ook in de L1

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 21:47

Grappig, eerst allebei op dezelfde pony en nu tegen elkaar op andere pony's. Maar als Mila ook gaat, kan mijn zusje die 1e prijs dus wel vergeten

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:21

nou dat valt best mee hoor mila is soms heel erg rommelig maar ze rijd verder wel netjes maar soms ook niet hoor.... Gewoon je best doen en een dikke winstpunt halen

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 00:33

Was ook meer als geintje bedoeld hoor, die 1e prijs lukt waarschijnlijk toch niet. Mijn zusje rijdt ook niet heel correct, ze is wat slordig voor de dressuur. Het zou haar zo een paar punten schelen als ze eens goed op de bordjes ging rijden. Komt misschien wel omdat ze liever tussen de hindernissen rijdt, dan tussen de bordjes. Maar goed, tuurlijk doen ze hun best en Mila ook! Ben jij er nog om Mila te helpen?

Doen trouwens Mila en Daniëlle alleen aan deze wedstrijd mee, of zijn er nog meer bokkers?

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:27

mmm als ze heen gaat ben ik er ook natuulijk maar ze moet de 12e in tolbert springen dus weet niet cker of ze dan de dag derna meteen weer gaat.... zal haar even vragen..

Holiday123

Re: 13 november pony's Vries Hopruiters...Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:02

Jaja, ik ben er ook; Nienke Bosma en Holiday Eerste keer Z1.....! Spannend

Zag alleen op starlijsten.nl dat de wedstrijd al twee keer verplaatst is. Op de beginpagina wordt gezegd dat de wedstrijd in Zeegse wordt gehouden, maar op de startlijst staat met grote letters 'dat vanwege omstandigheden de wedstrijd is verplaatst naar Hippisch Centrum Rosworld te Zeijen'. Vreemd.. Maar vind het persoonlijk niet zo erg, is alleen maar nog dichterbij! Wel jammer trouwens dat er alleen maar richttijden bij staan... Moet nu rond een uur of half acht 's avonds rijden, maar aangezien alles aansluitend gaat.. kan het maar zo heel anders worden. Zal dus die dag maar even bellen waar ze op dat moment zijn

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 20:14

Hey Nienke, dus je Z1 debuut volgende week..... Vaag hè, waar met die locatiewissels, maar ik denk trouwens dat Zeegse een foutje is. Zeegse/Zeijen, lijkt wel een beetje op elkaar, kan een vergissing zijn.

Daan gaat voor het eerst L1.... Ook spannend, kijken hoe Sjeeky het er vanaf brengt.

@ Rieta, Mila staat wel op de startlijst, er zitten 2 combinaties tussen Daniëlle en Mila, dus we komen elkaar dan vast wel tegen.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:09

Ik doe ook mee.. Blijf nog even in de B.. voor de E-pony's.. Maar is het nu in Zeijen dan ?

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 17:36

Er staat nu wel Zeijen op de beginpagina op startlijsten.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:14

ja idd ik zag het leuk zeg

Heyy nienke spannend zeg je eerste keer in het Z ben benieuwd weet er nog alles van