@ yvon... Ja, het ging best wel goed, dingen die fout gingen was omdat Mirk af en toe wat overijverig kan wezen. Hij hoorde de voorlezer 'galop' zeggen en ging dus al huppen van ter voren, en toen ik de galophulp gaf galoppeerde hij overkruisd weg. Voor de rest wel super tevreden hoor. (had zelfs een 7 voor de contra galop ) Totaal 152 punten, erg tevreden en de punten waren reeel
Sylvia, alleen weet ik nog niet hoe alles loopt. Of ik thuis ben en of ik niet moet werken. Als het in de middag is denk ik wel dat ik ff langs kom, mss kan ik jou dan ook nog ff zien rijden!
het begint smiddags om kwart over 12, dan is de eerste groep van de b en om kwart over 4 geloof ik begint de 2e groep van de b en z denk ik er achter aan
Ik stond eerst wel op de startlijst Hoe ik dr op kwam geen id Had me niet aangemeld.. Maar iig ik had wedstrijd in Sint Nicolaasga.. ben daar wel 6e met 160 geworden:)
Gefeliciteerd gjilke Ik was gedeelt 7e met 156.. Ik vond het best wel goed gaan alleen met inrijden was ze soms heel snel en schrikkerig Heel enge bak volgens mij Als commentaar stond er dat ik mn teugels te lang had en daardoor viel ze op de voorhand en uit elkaar, maar dat klopte ook wel.. Maarja toch een winstpunt