laat maar eens horen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Breitling schreef:klopt, ik heb al wel een aantal mensen langs gehad voor mijn paard maar daar zat er niet 1 bij aan wie ik hem zou verkopen![]()
En zolang ik hem niet verkocht heb ga ik hem uitbrengen en blijf ik hem verder trainen tot ik een leuke nieuwe baas voor hem heb gevonden want wil gewoon dat hij goed terecht komt
Ik zou niet weten waar ik in de bak kan rijden, ik ben lid geworden van een club maar niet om er te gaan lessen want dat heb ik bij mij op stal. ik zoek zoiezo eerst wedstrijdjes dicht bij huis uit dus dat is allemaal klein voor zover ik weet![]()
Ik vind het wel fijn dat ik savonds moet starten, op vrijdag avond, heb ik overdags mooi de tijd om hem klaar te maken, geen gehaast etcben heel benieuwd hoe die zich gaat gedragen
Breitling schreef:hasselt, hierden zat al vol, doe volgende maand mee met kring selectie in hierden
Urielle schreef:ik probeer meestal wel een of twee keer op vreemd terrein te gaan oefenen als ik thuis les heb maar meer doe ik eigenlijk niet, bij ieder concours is toch weer wat anders te zien
Breitling schreef:hasselt, hierden zat al vol, doe volgende maand mee met kring selectie in hierden
Breitling schreef:bij welke?
Hasselt heb ik al coupons op gestuurt en voor hierden kon ik ook coupons op stuuren