het was gewoon een simpel Bproefje...
het inrijden ging al niet lekker, ik moest tegen van die kleine meisjes die totaal niet kijken waar ze reden. na een paar keer "aangereden" te zijn, moest ik meer letten op het ontwijken van die meisjes, dan mijn eigen rijden. mijn pony gooide steeds met haar hoofd, en was onstuurbaar.
in de ring ging het wel, voor mijn gevoel ging het zeker niet superslecht, de eerste helft liep ze nageefelijk, een keer sprongen we verkeerd aan en de andere helft liep ze met haar hoopd omhoog, en las de lezer het verkeerd voor. door de zenuwen was ik totaal vergeten hoe we werkelijk moesten, dus dat kon er ook nog wel bij. ik heb een paar gebroken lijnen voor niets doorgezeten

mijn punten waren 134, twee onderdelen waren nieteens ingevuld...
ik ben nu een beetje mijn zin van het wedstrijdrijden kwijt, straks gaat het er elke keer zo aan toe. mijn pony heeft last van stress, en is erg gevloeig voor zenuwen of veranderingen. ik weet wel dat dit door oefenen overgaat, maar ik heb nu echt geen zin meer in het wedstrijdrijden. straks gaat het elke keer zo.
gelukkig stond er als commentaar wel, "mooie combinatie, zeker lekker doorgaan", maar het is zo rot, dat als je pony thuis super loopt, het op een wedstrijd zo slecht gaat..
wie heeft een opbeurend verhaal, iemand die hetzelfde heeft gehad, en waar het gelukkig goed is afgelopen?
ik was heel erg geschrokken van mijn punten... 134 is toch superweinig?