Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Disciplinereglement dressuur schreef:zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps
GiorGio_Ndme schreef:op wedstrijden mag alleen met springen met chaps gereden worden, tijdens de dressuur zijn laarzen vereist. de gewone leren laars met veter die estherL erop heeft gezet mogen met springen en dressuur gedragen worden!!
porscherider schreef:Als ik kijk naar 't reglement dan zie ik nergens staan dat een vetertje niet toegestaan is. Maar, net als Karin, heb ik dat dus wel weer gehoord. Maar waar 't vandaan komt....
Citaat:een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige,
gladleren chaps.
WendyK schreef:In het KNHS discipline regelement dressuur staat:Citaat:een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige,
gladleren
chaps.
Dus officieel mag je niet met kunstlederen chaps starten, maar als het op leer lijkt (wat mij bij kunstleer het geval lijkt) dan zal er geen jury om mekkeren, kan me niet voorstellen dat ze even aan je chaps gaan ruiken, om te controleren of het leer of kunstleer is.
gomir schreef:Als het de rectiligne laguna is kost die 275 euro.
Veter is al een tijd toegestaan, ook met dressuur![]()
Gladleren chaps mogen met dressuur en springen(niet met SGW)