Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Effy schreef:Zo vermeld onze vereniging haast nooit juryleden, omdat je dan mensen krijgt die zich dan uitschrijven vanwege de jury en dat vinden wij geen gegronde reden.
Effy schreef:Ik vind dat heel Nederland wel een beetje mag moderniseren en
sowieso de startlijsten op internet zetten. Bij mij in de buurt zijn stallen (vrij grote) die de lijst niet op internet zetten en ook niet opsturen. Dat is dus altijd langsgaan of bellen.
Citaat:Als je dan bijvoorbeeld de tijd bij de 1e van 4 combinaties aangeeft, dan kun je ruim schatten zodat je niet uitloopt en de volgende 4 gewoon weer op tijd laten starten. Als je iedere combinatie een tijd geeft zal er nooit precies op die tijd gestart worden, gewoon vrijwel onmogelijk dus ook zinloos.
CarolineP schreef:Ik vind het heel prettig als de vereniging je starttijd erbij vermeld. Je weet dan zeker dat je niet vroeger moet starten.(hooguit later, maar dat is minder erg). Soms kom je aan en dan blijken ze erg voor op het schema te liggen. Iedereen gelijk gestrest......Dan begin je niet fijn aan het losrijden!Dus secretariaten: zet de tijd erbij!
CarolineP schreef:Ik vind het heel prettig als de vereniging je starttijd erbij vermeld. Je weet dan zeker dat je niet vroeger moet starten.(hooguit later, maar dat is minder erg). Soms kom je aan en dan blijken ze erg voor op het schema te liggen. Iedereen gelijk gestrest......Dan begin je niet fijn aan het losrijden!Dus secretariaten: zet de tijd erbij!
Kelan schreef:Ook als de starttijd er bij staat, kan een programma inlopen, dan zul je toch eerder moeten starten.
Citaat:De deelnemers moeten op het in het programma vermelde tijdstip
of op het door de fungerende ringmeester nader vastgestelde en per omroep bekend gemaakte tijdstip in de ring of bij de start aanwezig zijn.
Citaat:Aan de deelnemers en/of lidverenigingen, die hebben ingeschreven, dient tenminste drie dagen voor de wedstrijd een start- of deelnemerslijst en/of tijdschema op een in het vraagprogramma aangegeven wijze kenbaar gemaakt te worden (ook mogelijk via internet).
Kelan schreef:Volgens mij is het niet waar dat je op je eigen tijd mag starten; ik heb even in het wedstrijdreglement gezocht, en kan alleen het volgende vinden:Citaat:De deelnemers moeten op het in het programma vermelde tijdstip
of
op het door de fungerende ringmeester nader vastgestelde en per omroep bekend gemaakte tijdstip in de ring of bij de start aanwezig zijn.
Daaruit lees ik dus dat ook als er een tijdstip vermeld is, het programma alsnog in kan lopen, en je dan dus gewoon moet starten
WendyK schreef:Kelan schreef:
Dus als ik verantwoordelijk was voor een wedstrijdsecretariaat, dan zette ik er geen tijden bij.
CarolineP schreef:Wel de begintijden van een rubriek?