selectie rosmalen super gegaan!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Witvenhester

selectie rosmalen super gegaan!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 21:43

Vandaag was mijn eerst selectie in het L1 in rosmalen. Ik moest om 14 minuten over 3. Nou om half 2 gingen we naar rosmalen. Wilma ging met mij mee want mijn vader kon niet. Eenmaal daar aangekomen moest ik ff plassen (van de zenuwen) Ik ben altijd heel zenuwachtig voor ik erop zit.

Toen zag ik dat nummer 6 er al in zat. Dus gingen we hester zadelen. Nou eenmaal gezadelt en wel moest ik erop. Toen ik erop zat steigerde ze super hoog. Ze nam zelf wilma mee van de grond af. Maar die liet niet los omdat ze nog niet aanmocht lopen. Nou ik was al zo zenuwachtig en dan moet hester nog een gaan vervelen.

Eenmaal aan de gang ging het goed. Het was wel super heet binnen. niet normaal. Maar goed. Toen moest ik de ring in. Alles ging gewoon super goed. Daar was ik wel blij om.

Toen zijn we hester naar huis wezen brengen en ging ik alleen terug. Omdat wilma les moest geven.

Toen kwam de prijsuitrijking. Die vind ik altijd net zo spannend net als ik moet rijden. En toen werd ik 2de *o/* met 162 punten. Ik vond het echt kei gaaf.

En dat voor de eerste selectie in de L1. Heb nu 5 wedstrijden gereden en heb al 4 winstpunten.

Wie hebben er nog meer selectie vereden en hoe is het daar gegaan.

OemmiejO

Re: selectie rosmalen super gegaan!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:21

goed gedaan!!
zelf was ik er niet..
waar in Rosmalen moest je (miss. ken ik het)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:36

Gefeliciteerd! Succes de volgende selecties (en gewone wedstrijden natuurlijk)

Witvenhester

Re: selectie rosmalen super gegaan!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 12:41

OemmiejO schreef:
goed gedaan!!
zelf was ik er niet..
waar in Rosmalen moest je (miss. ken ik het)

in de kruisstraat