druk maar geslaagd dagje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

druk maar geslaagd dagje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:56

Vandaag had ik voor het eerst wedstrijd op Sandra, het paard dat ik sinds een week of 4 rijd. We startten op een eigen wedstrijd, in de B. Meestal is ze in het begin erg vlug, had dus al bij de eigenaar al lekker losgereden. Tijdens de proef ging het over het algemeen niet slecht, wel gehaast en keer verkeerde galop. Maar voor de eerste keer was ik niet ontevreden.

Meteen na mijn proef Sandra afgegeven en naar huis om met oki op concours te gaan. Met haar zou ik starten in Erichem, in de DE-Z1. Meteen toen we aankwamen gezadeld en begonnen met losrijden. gelukkig is ze de laatste tijd lekker aan het lopen en had ik ze dus snel los. In de wedstrijdring was ze in het begin nog wat gespannen maar voordat we de proef begonnen was het al over. Proef liep wel lekker, maar wel ontzettend zware bak waardoor oki echt helemaal kapot was toen ze de ring uitkwam. Even lekker buitengestapt en toen terug voor de 2de proef. Deze vond ik zelf beter gaan als de eerste, op een paar schoonheidsfoutjes na. Lekker uitgestapt, op de trailer gezet en naar de uitslag. Beide proeven was ik 1ste (van de 2) maar mijn punten logen er niet om: 193 voor de 1ste proef en 187 voor de 2de!! Nu dus alweer Z1+8 uit 11 proeven!
Ook Levi nog gemeet, heeft ook nog foto's gemaakt toen ik klaar was. Hier een mooie hoofdfoto van oki:

Afbeelding

Na de uitslag terug naar de manege voor de uitslag van de paarden. Ik bleek 150 punten te hebben, niet slecht voor de eerste keer vond ik zelf. Volgende week gaan we weer, kijken wat we dan doen voor het eerst op vreemd terrein.

Druk dagje, maar zeker niet voor niks!!

Anoniem

Re: druk maar geslaagd dagje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:01

Gefeliciteerd met je winstpunten met Oki!
Mooie punten!

En 150 punten voor een 1e wedstrijd is helemaal zo slecht nog niet!
Vooral als je er zelf ook tevreden mee was.

Leuke foto trouwens!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:07

Gefeliciteerd ja!!Wel groot verschil tussen de 1ste + 2de!! jij en die andere dus! is het dus uiteindelijk toch wel gelukt? haha 2 ponty's op 1 dag startten? 2 concoursen op 1 dag haha!

raisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:20

lief paartje maar ik hou zelf niet
van bonte paartjes .maar wel
een poepie.

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:21

Netjes Tess....nog veel succes ermee!!!