Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gabyfedde schreef:Heel veel succes!
Trouwens super dat je Oki ook bij de paarden gaat starten, jullie zijn zo'n mooie combi! Wat ga je starten dan? M2 of meteen Z?
Groetjes,
Gaby
haike schreef:gabyfedde schreef:Heel veel succes!
Trouwens super dat je Oki ook bij de paarden gaat starten, jullie zijn zo'n mooie combi! Wat ga je starten dan? M2 of meteen Z?
Groetjes,
Gaby
Proef ging redelijk, wel af en toe erg snel. 1 keer helaas verkeerde galop en een beetje de controle kwijt waardoor ik extra volte reed. Had in totaal nog 152-2= 150 pt.
Met oki start ik meteen Z1, mag ook niet anders. Als ik nog genoeg pt haal bij de pony's zou ik evt. zelfs meteen Z2 mogen starten maar vind ik niet zo'n goed idee. Mss start ik nog wel bij de pony's een keer Z2 zodat ik bij de paarden weer Z1+0 mag starten, anders gaat mss straks te snel.
Denise82 schreef:He, ik heb je zien rijden toen ik op de uitslag zat te wachten. Het zag er ook wel netjes uit, alleen leek ze inderdaad erg vlug in de galop! Maar goed gedaan zo voor de eerste keer hoor!