vanmiddag debuut bij paarden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

vanmiddag debuut bij paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 07:39

Vanmiddag is het zover, ik ga mijn 1ste wedstrijd bij de paarden starten! Paard heeft nog geen wedstrijdervaring en omdat ze drachtig is start ik gewoon B.
Ben nu paar weken bezig met een 6-jarige merrie en gaat best goed. Tijdje geleden startkaart aangevraagd en dit weekend was wedstrijd op eigen club dus mooie gelegenheid om debuut te maken. Moet om 14.00, meteen als 1ste van de ring, na de Z1/2 dus helaas niet binnen losrijden. Wss is het wel voetbal naast de losrijbak en dat is ze totaal niet gewend, blijf daarom eerst op stal bij de eigenaar losrijden, als ze rustig is naar de manege.
Gisteren liep ze supergoed, vrijdag was ze ontzettend vlug. Hoop dat ik der vandaag rustig kan houden, ontspannen doet ze eigenlijk altijd wel. Ben ontzettend benieuwd hoe ze scoort, voor mij al 6 jaar geleden dat ik B heb gereden dus weet niet echt waar ze speciaal op letten. Na mijn proef heb ik (helaas) geen tijd om naar de rest te kijken, moet nl meteen na de proef mijn paardje weggeven en met mijn pony op wedstrijd. Met haar start ik 1 van de laatste keren nog bij de pony's, daarna gaat oki ook mee naar de paarden.

Ben nog best zenuwachtig, en dat ben ik eigenlijk nooit. Wish me luck!!

JumpingRider

Re: vanmiddag debuut bij paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 09:14

Succes Tess!!
ik denk wel dat het goed gaat komen hoor!
je bent een goede ruiter!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:06

Succes, we horen vanavond wel hoe het gegaan is gaat vast wel lukken denk ik

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:10

Succes.
Ben benieuwd hoe het gaat, maar dat gaat vast wel goed komen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:15

Heel veel succes!
Trouwens super dat je Oki ook bij de paarden gaat starten, jullie zijn zo'n mooie combi! Wat ga je starten dan? M2 of meteen Z?

Groetjes,
Gaby

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:21

gabyfedde schreef:
Heel veel succes!

Trouwens super dat je Oki ook bij de paarden gaat starten, jullie zijn zo'n mooie combi! Wat ga je starten dan? M2 of meteen Z?

Groetjes,
Gaby

Proef ging redelijk, wel af en toe erg snel. 1 keer helaas verkeerde galop en een beetje de controle kwijt waardoor ik extra volte reed. Had in totaal nog 152-2= 150 pt.

Met oki start ik meteen Z1, mag ook niet anders. Als ik nog genoeg pt haal bij de pony's zou ik evt. zelfs meteen Z2 mogen starten maar vind ik niet zo'n goed idee. Mss start ik nog wel bij de pony's een keer Z2 zodat ik bij de paarden weer Z1+0 mag starten, anders gaat mss straks te snel.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:36

haike schreef:
gabyfedde schreef:
Heel veel succes!

Groetjes,
Gaby

Proef ging redelijk, wel af en toe erg snel. 1 keer helaas verkeerde galop en een beetje de controle kwijt waardoor ik extra volte reed. Had in totaal nog 152-2= 150 pt.

Met oki start ik meteen Z1, mag ook niet anders. Als ik nog genoeg pt haal bij de pony's zou ik evt. zelfs meteen Z2 mogen starten maar vind ik niet zo'n goed idee. Mss start ik nog wel bij de pony's een keer Z2 zodat ik bij de paarden weer Z1+0 mag starten, anders gaat mss straks te snel.

Dat van Z2 pony's / Z1 paarden wist ik wel, daar baseerde ik ook op dat je M2 zou mogen starten.

Trouwens nette punten hoor voor de eerste keer! Volgende keer winst!

En zag ik niet hele mooie punten voor Oki in je msn-naam staan?

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:48

He, ik heb je zien rijden toen ik op de uitslag zat te wachten. Het zag er ook wel netjes uit, alleen leek ze inderdaad erg vlug in de galop! Maar goed gedaan zo voor de eerste keer hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:37

Denise82 schreef:
He, ik heb je zien rijden toen ik op de uitslag zat te wachten. Het zag er ook wel netjes uit, alleen leek ze inderdaad erg vlug in de galop! Maar goed gedaan zo voor de eerste keer hoor!

Dankje wel. Hoe had jij gereden?

Gaby: idd mooie punten van vandaag in mijn naam: 187 en 193