Met losrijden was hij onwijs druk, en in de eerste proef ook best wel ongeconcentreerd. Voor de rest best veel goede stukken, de lengtebuiging links ging ineens niet zo goed. Schouderbinnenwaarts rechts gng erg fijn, en middendraf ook! De tweede proef was veeeel slechter als mn eerste, keertwendingen gingen erg verrot, en in de middengalop gaf hij een bok. Hij was wel een stuk rustiger en fijn in de aanleuning.
Ik had uiteindelijk 169 & 162 en was 2x eerste van de 4 deelnemers. Ik was echt super blij met mn winstpunten, mag nu Z starten. Echt iets wat ik toen ik begon met wedstrijden nooit had verwacht. Heb nu 11 winstpunten.
Liza van loon startte vandaag voor het eerst M2, nadat ze al 17 winstpunten in de M1 had gehaald. De eerste proef was de beste van de twee. Travers mocht nog beter, en de galopstukken gingen erg goed. Uiteindelijk had ze 162 & 159 (161-2) echt super voor de eerste keer!!
was trouwens een lieve maar fijne jury. had 2x een 3 maar had ook 3x een 8. Schouderbinnenwaarts rechts 2x een 8 en een keer aangaloperen!