ik ga deze weinter beginnen met springen. in de EB, ik heb toen ik 8 was even gesprongen met een A-pony. maar ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe het zat met winstpunten. dus mijn vraag is: waneer heb je 1 winst punt? waneer heb je er 2? Enz. waneer mag je over naar de volgende klasse?
maar volgens mij is het bij de hogere klasses dat als je uitgebeld wordt dat je 1 of 2 (?) verliespunten krijgt?
en bij hoeveel verliespunten moet je terug naar de vorige klasse? als je de 0 weer gepasseerd ben (je had bijv. eerst 3 wp en nu -1) of pas bij -10 ofzo?
bij het springen heb je ook verliespunten... de B niet, maar vanaf de L wel.... als je uitgebeld bent krijg je volgens mij 2 verliespunten en bij 10 verliespunten kun je weer een klasse lager met 10 winstpunten...... ik weet niet of het goed is..... lange tijd dat ik verliespunten heb gekregen
Sim, volgens mij moet je ook in het B bij 30 pas over.
Je krijgt 2 verliespunten bij uitsluiting (behalve voor een verkeerd parcours of vrijwillig de ring verlaten) en als je meer dan 16 strafpunten meer dan de winnaar hebt. Verliespunten worden afgetrokken van de winstpunten die je al hebt. Heb je die niet mer, krijg je een negatief saldo en als je op -10 staat, moet je degraderen.
Vinci, als je bij degradatie meteen 10 wp'en in de lagere klasse zou krijgen, zou je meteen weer kunnen promoveren, dat kan dus niet kloppen.
En al dit soort dingen zijn op te zoeken in de reglementen
mag je egt met 10 over en niet met 15??? tot 2006 rijd me zusje voor het laatste op haar B-pony dan wordt ze echt TE groot voor m.... zal leuk zijn als ze met 10 over mag moet ze nog 1wp kan ze nog een paar in de Lspringen wordt de pony ook nog duurder:P
ik weet het maar mijn 'c' toets mist van het toetsebord zit nu bij me moeder in de stofzuiger en moet dus nu steeds met een rietje prikken om de C-toets te krijgen.. maar ik zal er op letten