Foto4u

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

¡!Ellen!¡

Foto4u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 22:20

Zijn er bokkers die 20/21 augustus meegedaan hebben aan de Brabantse kampioenschappen in Nijnsel en foto's besteld hebben via Foto4u?
Ik heb foto's besteld via de site, maar heb ze nooit gekregen. Ik heb gemaild, maar nooit iets teruggekregen. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.

Zijn er meer bokkers die hier ervaring mee hebben?

Sim

Re: Foto4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 23:02

¡!Ellen!¡ schreef:
Zijn er bokkers die 20/21 augustus meegedaan hebben aan de Brabantse kampioenschappen in Nijnsel en foto's besteld hebben via Foto4u?
Ik heb foto's besteld via de site, maar heb ze nooit gekregen. Ik heb gemaild, maar nooit iets teruggekregen. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.

Er zijn 2 topics geweest over deze fotograaf met bijna alleen maar negatieve ervaringen. Idd wat jij zegt; wel betaald maar geen foto's, telefonisch niet bereikbaar en mails worden niet beantwoord.
Als je even zoekt met de zoekfunctie vind je die topics vast weer terug.
Zelf heb ik nog nooit fotos besteld bij foto4u, maar die topics heb ik toen wel gevolgd. Eén topic is ongeveer een maandje geleden, die andere een half jaar ofzo.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 00:13

¡!Ellen!¡ schreef:

heb je ze wel betaald?? Misschien wacht hij daar op.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 00:15

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 07:20

daarmee hier een slotje