Vandaag had ik Indoor Selecties in Laag Soeren
Met de hengst Woodrow Carisbrooke reed ik voor het eerst in de M2
dressuur. We hebben deze week hard geoefend, sommige onderdelen vind hij nog wel moeilijk ; we rijden nog geeneens een jaar wedstrijden en hij is 5,nog best jong dus. Dus ik heb niet al te veel van
hem gevraagd, ik ben gewoon supertrots op hem .. want hij doet altijd zijn best

Losrijden ging wel lekker, soms nog een beetje geknoei met de travers, dit moet ook zeker nog beter.
Toen de ring in.. Carisbrooke was lekker ontspannen.hij is altijd wat rustiger in het binnenseizoen. hij is hengst,dus dat is ook wel logisch.
De travers ging nog niet zo goed. en de keertwendigen ook niet zo .
maar verder was ik erg tevreden..en gingen de onderdelen goed !
Daarna moest ik nog met de andere pony Easter Boy..in de Z1 dressuur. Hij was wel een beetje gespannen..voor de eerste x weer binnen.. en ja Het juryhok is wel heeeel eng natuurlijk

Door dat hij gespannnen was, kwam de uitgestrekte draf er wel heel goed uit. En voor het appuyement naar links hadden we een 8 !.. daar was ik wel heel blij mee

En dan de prijs uitreiking....ik dacht : ooh het zal wel leuk zijn er een winstpunt in zit,maargoed.. zou er ook vrede mee hebben als het niet zo zou zijn.
En toen werd mijn naam omgeroepen, ik had de eeste prijs gewonnen in de M2 dressuur met 158 punten!..Ben echt heel blij !

Met Easyter boy had ik 182 punten en was ik 2de.. maar er was 1 prijs.
Maar goed.. ook heel blij met die winstpunt dus

We hebben er nu 9 in de Z1..en we hebben 6 wedstrijden gereden.,gaat dus best hard..
Nou,sorry voor het lange verhaal.. Maar ik moest het gewoon even kwijt aan jullie !

Kus Hester