Ik kon dan geen samengesteld clubkampioen met Kevin worden, omdat ik geen lid ben met Kevin heel logisch, snap ik best, maar dat waren we toch niet geworden, want zo goed zijn we niet!

Het begon op vrijdagavond, met springen.
mijn pony is absoluut geen springheld, en zodra ze het parcours inkomt weigerd ze, ze vind het gewoon super eng.
Maar deze hindernissen kent ze gelukkig, ze heeft er vaker mee gesprongen, ook met les enzo, en het was een vertrouwde omg.
Ik was foutloos in mijn basisparcours. (Als ze eenmaal springt, springt ze opzich ook wel goed, ze is best lenig

In de barrage zaten ik, unfearlover hier op bokt, en nog een meisje.
Dat andere meisje had hindernis 1 al overhoopt gegooid, en wij waren foutloos, dus kwa tijd ging het tussen ons.
Ik was sneller, dus ik had gewonnen!!
Met het paardje van mijn moeder moest ik een meter springen (B paarden)......
Ik vond het toch best hoog, maar niet eng.
Ik was foutloos, maar in de barrage had ik door een eigen fout een balkje, anders was ik de snelste geweest en had ik dus met hem ook gewonnen!!
Maarja, met hem was ik 3e, ikke blij

De volgende ochtend dressuur, eerst Sharona, een M1 proef, een misslukkeling..........
Net toen ik met mijn proef wou beginnen kwam er een paard aan, over de straat, met hoefijzers, en dat vind ze eng, want ze ziet hem dan niet........
Ze begon zich al op te blazen, en heb de jury even laten wachten, tot ze iets gekalmeerd was, en even ontploft was, wat dus ook gebeurde, zodat dat niet helemaal met het preofje meetelde.
Ook sprong ik een keer verkeerd op de X aan, ze was helemaal de kluts kwijt, veeeeelste druk, en lette gewoon absoluut niet op mij........
Maarja, maakt ook niet zovel uit, al vond ik het wel jammer........

Met Kevin ging mijn dressuurproefje wel lekker, het was niet spetterend, wel braaf, maar er zaten geen fouten in.......
Alleen de middendraf was een zielige vertoning, had ik ook terecht een 5 voor, vond ik zelfs nog hoog!
's Middags was de barrelrace, iets van onze club.
Er zijn allerlei dingen die je moet doen, voor de cht enege dingen, en sprongen, zijn er alternatieven, maar die duren wel langer, degene met de snelste tijd wint........
er was bijv. slalommen met een tennisbal in een pollepel, geen alt.
Er was een greppel, dus wel alt.
Een soort slurf, met aan de zijkanten zeil, daar gingen er veel niet dorrheen, eht alt. was echt een stuk langer, als je paard daar niet door was, was je eigenlijk al weg voor de prijzen.......
Er was een surfplank waar je overheen moest, een heus bed, en nog meer van die geinige dingen!!!
Sharona vond zoals gewoonlijk weer eens alles eng, ze durfde niet over de greppel, niet door de slurf, niet over de surfplank, etc.
Ze heeft ook wel dingen gesprongen, vooral de hindernissen in de hal.
Doordat ik best lang voor de slurf stond, had ik erg veel tijd verloren, dat ging dus niet zo goed!!
Kevin sprong alles, en ging ook door de slurf, we gingen dan wel niet met een noodgang, maar normaal, af en toen een stukje in draf, dan weer in een wat hoger tempo galop, wat gewoon lekker uitkwam.
De grepperl heeft hij dus ook gesprongen, maar die vond ik echt eng, hij kwam er niet lekker voor, en ik dacht echt even over de kop te gaan

's Avonds was de feestavond.......
De uitslag van het springen wist ik al, 1e en 3e dus.
Verder had ik geen prijzen.........
Met dressur had ik 154 met Sharona, de jury vond het dus minder dramatisch al iedereen eromheen

En met Kevin 157, en daar was ik nogal trots op, want het was L1, en ik rijd er niet zo vaak op.
Met de barrelrace weet ik mijn tijd niet, maar ach.......
Ik heb een halster en springschoenen gewonnen, dat halster is wel mooi, lichtblauw met blauw, en ook nog een halstertouw!!
Al met al dus een geslaagd weekend!!