strakke planning

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

strakke planning

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:27

zondag 23 okt. heb ik mijn wedstrijddebuut bij de paarden, met Sandra ga ik dan voor het eerst B starten, op eigen wedstrijd (wel officieel).
Diezelfde dag heb ik ook met oki wedstrijd in Erichem, ong. 3 kwartier rijden vanaf ons.

Nu keek ik eens op startlijsten en zag ik dat ik met oki om 15.30 en 15.52 moet rijden. Dat is dus om 14.15 aanwezig, dus om 13.30 zeker weg rijden thuis.
Met Sandra zou ik tussen 13.00 en 15.00 moeten rijden, heb dus gekozen om meteen als 13.00 de ring in te gaan. Daarna meteen naar de stal stappen, snel in de stal zetten en naar huis. Daar moeten we dan oki inladen en wegrijden. Lekker krappe planning dus.

Wedstrijd met sandra dacht ik dat op zaterdag zou zijn, dus dan zou ik mooi met oki op zondag kunnen. Dit bleek dus niet zo te zijn en wil geen van beide afmelden. (sandra eerste wedstrijd en oki een van de laatste keren bij de pony's)

Sizz

Re: strakke planning

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 16:42

Inderdaad strak.
Met oki een van de laatste keren???
Iig heel veel succes.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:23

Hmm inderdaad strak..
Kan niet niet bellen en vragen of je met de een wat later of met de anders wat vroeger kan?

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:28

Zozo wordt een drukke dag!
Veel plezier en succes!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:35

Kan je niet vragen of een van de tijden misschien verandert kan worden? Anders moet je het echt heel strak plannen en moet er ook niks tegenzitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:28

MissSisa schreef:
Inderdaad strak.
Met oki een van de laatste keren???
Iig heel veel succes.

Start voor de laatste keren bij de pony's, daarna ga ik met oki proberen of het bij de paarden ook zo lukt. Dankje wel

Meer verzetten lukt niet, start met Sandra al als 1ste en met oki als 1 na laatste, die 7 minuten zullen niet veel schelen.

Rhona17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:41

Veel succes dan maar..hoop voor je dat t goed gaat!!