Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjoert schreef:VMR -> WD
liza van loon schreef:Aangaloperen is idd lastig, zorg dat je goed je buitenteugel erbij houdt en dat ie recht blijft. Niet te veel gaan prutsen gewoon je hulpen geven. Ik vond het verder niet zo'n moeilijke proef, wel goed op letten dat je na de middengalop meteen je rechts/linksomkeert inzet.
!!
.
Ik vind vooral de galop moeilijk in deze proef, omdat ik mijn paard nog net niet altijd helemaal zo kan sluiten als ik wil. Het probleem is vooral eerst al het aanspringen en dan alles dat zo snel achteraankomt, als er dan een ding fout gaat bij mijn klopt de hele serie onderdelen niet meer. Als het aanspringen helemaal goed en gesloten gaat worden de rest van de wendingen al een stuk gemakkelijker, dus daar ben ik nou maar weer wat op aan het oefenen
, en heel veel schakelen in de galop helpt ook! Succes!
!
. Ben benieuwd hoe het gaat en wat de jury ervan vind
. Heb net de proef even geoefend en van de week ook al wat onderdelen gedaan. Op zich een prima proef om te doen. Bij het aangalopperen moet je er alleen idd goed om denken dat je je paard recht houd. Lukte me wel redelijk, alleen dan die volte 10 meter in galop kwam hij wat terug, in draf maakt hij ze overigens wel netjes.
en ik had 160 punten. Dus dik tevreden