Weg gegooid geld bij aanvraag startkaart?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Weg gegooid geld bij aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 12:03

Nee, dit is niet weer zo'n vraag over de kosten van een startkaart aanvragen en alles, maar over de geldigheid ervan

Ik ga dus binnenkort starten met wedstrijden. Een vereniging etc heb ik al gevonden. Volgend schooljaar ga ik alleen ergens anders studeren en waarschijnlijk gaat het paard dan niet mee. Als ik nu dus mijn startkaart aanvraag, hoe lang is deze dan geldig? Altijd? Want ik begin ongeveer vanaf december en je betaald je verening/startkaart voor het hele jaar neem ik aan? Heb ik dan eigenlijk mijn geld van de afgelopen maanden 'weggegooid, ik bedoel; betaal ik dan nu te veel omdat ik nog maar een maand of 7 wedstrijden kan rijden?

Het is een beetje vaag geformuleerd, maar beter kan ik het niet omschrijven

Margreet

Re: Weg gegooid geld bij aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:08

Je betaalt per jaar en een jaar begint op 1 januari.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 12:10

oh echt ? Maar dat had niemand mij verteld. Ik kan nu dus eigenlijk ook pas vanaf januari starten begrijp ik? Ja, ik kan wel eerder starten maar dan betaal ik voor 1 maand

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:37

Ja, als je nu je startkaart aabvraagt, betaal je net zo veel als iemand die in januarie zn startkaart aanvraagt, dus gewoon het hele jaar. Dus je betaaltd voor een maandje startkaart netzo veel als voor een jaartje startkaart...Beetje moeilijk uitgelegt mjah...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:38

Aanvraag na 1 oktober is voor half geld.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 12:53

hannekj schreef:
Ja, als je nu je startkaart aabvraagt, betaal je net zo veel als iemand die in januarie zn startkaart aanvraagt, dus gewoon het hele jaar. Dus je betaaltd voor een maandje startkaart netzo veel als voor een jaartje startkaart...Beetje moeilijk uitgelegt mjah...

Ik begrijp het wel hoor
Dus het is inderdaad toch zo dat je dan gewoon geld weggooit. Ik denk dat ik dan maar gewoon in januari begin

Als ik hem dan nu zou aanvragen en erbij vertel dat ik in januari wil beginnen kan dat ook? Want als ik hem pas in januari aan ga vragen heb ik hem pas weer een maand later omdat dat altijd een tijdje duurd.

missnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:21

Na 1 oktober betaal je de helft; anders betaal je voor een heel jaar; per maand betalen kan niet

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 14:26

Oke, dus dan heb ik eigenlijk nog 3maanden weggegooid omdat het vanaf oktober tot december nog maar 3 maanden zijn.

En als ik hem nu zou aanvragen, wanneer zou ik dan mogen starten?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:29

Als je m nu aanvraagd, heb je m over ong. 2 weken, en kan je vanaf dan starten. In principe tot 1 januari. Maar het lidmaatschap gaat stilzwijgend door, dus je krijgt gewoon een rekening voor het nieuwe jaar en kan dus ook gewoon verder starten. Opzeggen van je startkaart moet voor 30 november!! (Dan ben je vanaf 1 januari geen lid meer)