Ik rijd een wpn-er van 1,57m. Nou mag ik van de eigenaresse wedstrijden gaan starten, dan neem ik haar lessen over, die betaald zij. Ik betaal zelf de startkaart etc. Nu vroeg ik me af, aan wat voor prijzen moet ik ongeveer denken? Startkaart, inschrijfgeld etc. En hoe lang kun je met een startkaart? Moet je elk jaar een nieuwe aanschaffen? Ik ben echt een leek, heb nooit 'echte' wedstrijden gereden, wel onderlinge. Excuses als deze vraag al 100 maal op bokt staat, ik heb al gezocht maar kon het niet vinden.
Startkaart is iets van 37,50, coupons iets van 16 euro (voor 16 coupons), lidmaatschap van de KNHS zelf weet ik zo niet uit m'n hoofd, en dan krijg je natuurlijk het lidmaatschap van de vereniging waar je voor gaat rijden. Een startkaart betaal je elk jaar, maar je krijgt geen nieuwe toegestuurd. Je blijft dus de kaart gebruiken die je als eerste toegestuurd krijgt. Wedstrijden kosten gemiddeld 8 euro per proef.
Heel erg bedankt allemaal, ik heb op de site van de KNHS gekeken maar daar kwam ik dus niet echt uit.. Wat zijn coupons eigenlijk? En hoeveel kost het om bij een vereniging te rijden gemiddeld? Ik ga daar geen les van nemen, want ik krijg straks al les ergens anders.