Vraagje overgang pony's-paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuh

Vraagje overgang pony's-paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 10:53

Ik ben dit jaar 18 geworden en zal volgend jaar dus met mijn pony tussen de paarden moeten gaan starten. Ik ben op dit moment L1 met 3 winstpunten. Ik weet natuurlijk niet hoeveel winstpunten ik aan het eind van het jaar heb, maar mijn vraag is of deze punten blijven staan of dat ik bij de paarden opnieuw 10 winstpunten bij elkaar moet gaan rijden?

Anoniem

Re: Vraagje overgang pony's-paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 11:09

Je punten blijven gewoon staan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 11:56

Je punten blijven idd gewoon staan als je met je pony bij de paarden gaat rijden.

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 10:29

Dankjewel voor jullie reacties. Fijn dat de punten blijven staan

Nu loop ik wel nog tegen een ander probleempje aan. Voor de Indoor Zeeland staan twee selectiewedstrijden gepland, allebei nog dit jaar. De Indoor zelf wordt echter in Januari verreden. Bij de selectiewedstrijden zou ik dus nog bij de pony's starten, terwijl ik op de Indoor bij de paarden moet, waardoor de selecties dus geen zin hebben.
Nu denk ik zelf dat er 2 oplossingen zijn, of de hele Indoor Zeeland vergeten, of de selecties ook al bij de paarden rijden.
Voor de zekerheid wil ik toch nog even vragen of er nog andere opties zijn om dit probleem op te lossen?

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 11:38

Even een heel klein schopje.
Niemand die me antwoord kan geven op de vraag uit mijn tweede post?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 11:40

Ik denk dat je dat het beste direct bij de KNHS kunt navragen.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:16

Als ik jou was zou ik bij de paarden dan al starten want ik denk niet dat je eerst bij de pony's de selectie dagen mag starten en daarna bij de paarden. Dus zal ik als ik jou was bij de paarden starten. ik ga in januari ook bij de paarden starten met mijn pony en paard. en moet sommige belangrijke wedstrijden met de pony's ook vergeten maar bij de paarden zijn er ook wel van zulke wedstrijden en zal me daar maar op moeten gaan richten.

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 21:28

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb ondertussen zelf ook nog gebeld naar de KNHS. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die nog nooit van de Indoor Zeeland gehoord had Zij vertelde mij dat ik contact op moest nemen met de organisatie van de Indoor Zeeland. Dit heb ik vervolgens gedaan, maar daar kreeg ik weer te horen dat ik dit bij de KNHS na moest vragen. Zij raadde me aan om het nogmaals per mail bij de KNHS te proberen, dus dit heb ik gedaan. Hoop dat er reactie op komt.