Vandaag moest ik met Torro en Ixo op wedstrijd. Met Torro gewoon L2, en met Ixo voor het eerst Z1. De eerste proef was bij ons op stal, en de 2e proef was bij de buren. (een manege die 25 meter naast de deur staat.)
Torro ging best goed, allebei de proeven. In de eerste proef had ik 164 en in de 2e proef had ik 145, waar niemand iets van snapte. Hij liep zo lekker..
Later moest ik met Ixo Z1.. Vanaf het moment dat ik erop zat voelde hij al lekker. Hij loopt zoiezo super op stang en trens.
De eerste proef ging SUPER! Hij liep echt lekker, en mn eenvoudige wissels en mn appuyementen gingen ook super.. Het voelde gewoon fijntjes aan. Alleen Ixo kijkt al zolang ie op deze stal staat al op een deur in de bak. Daar is ie ALTIJD kijkerig op. Dus in de proef ook. Had een 4 voor een volte die ik daar moest draaien.
De 2e proef was minder, hij werd een beetje moe en dat zag je in de aanleuning, hij kwam wat dieper. Maar verder liep ie nog wel erg lekker. Hij liet alleen in een keertwending staan, en een eenvoudige wissel was niet netjes.
Tot mijn grote schrik:
1e proef: 1e met 185
2e proef: 2e met 191