Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). 

. Dat is inderdaad met een 45 minuten stappen en wat draven wel te doen
.
(enkele reis).
.
Wij gaan tot 2.5 uur rijden met de veewagen.
De pony die ik reed (een E-pony, paardgefokt) had dan ineens een hele mooie uitgestrekte draf
Als je paard een goede conditie heeft en je hebt een route waar je ook een drafje kunt doen dan is stappen en draven fijner dan alleen stappen. daar krijg je namelijk best wel een houten kont van
Ondertussen kun je je paard mooi losrijden dat je alleen de puntjes nog even op de I hoeft te zetten voor je de baan in moet.
enniet zoals mij met eenr ugtas op je rug 

Gisteren om half vijf opgestaan en om 10 uur 's avonds thuis. Zaterdag al twee paarden klaargemaakt en de cross verkend. Resultaat was dat ik vandaag ziek in bed ben gebleven, en dat alles voor een wedstrijd op een uurtje autorijden. Dus mij lijkt het niet zo'n probleem eigenlijk
Beetje gek ben ik wel
Is je paard al lekker ingestapt! Lielle schreef:veelGisteren om half vijf opgestaan en om 10 uur 's avonds thuis. Zaterdag al twee paarden klaargemaakt en de cross verkend. Resultaat was dat ik vandaag ziek in bed ben gebleven, en dat alles voor een wedstrijd op een uurtje autorijden. Dus mij lijkt het niet zo'n probleem eigenlijk
![]()
Toelichting: ik moest met twee paarden crossen, waarvan de eerste al om half negen moest dressuren en de ander om half zes de cross in gingBeetje gek ben ik wel