Morgen wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

saskia23

Morgen wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 22:46

Morgen weer wedstrijd, mijn 4e ondelinge dressuurwedstrijd bij de ruiterclub om de hoek. Paard netjes in de knotten, zelf heb ik mijn 'officiele kleding''aan dus is het net echt.
Ik rij op mijn draver waar ik veel mee te stellen heb gehad ( om hem de dressuur bij te brengen want my god wat werd hij van het minste of geringste heet) maar waar ik knettergek op ben.
Vorige keer werd ik 1e met hem en won ik een rabobankdeken, een mooiere waardering kon ik niet krijgen ... wat was ik euforisch en blij maar vooral trots. Trots op mijn mannetje, die zo braaf aangaloppeerde en zo netjes en rustig terugkwam in draf.
Ik weet dat ik geen winstpuntenmachine onder mijn kont heb maar ben blij dat ik met de anderen mee kan rijden.
Ik zal vast niet vaak in de prijzen vallen, weet wel dat de dressuurgefokte paarden sneller winnen maar als ik hem netjes rij dan kunnen ze niet om mij heen.
Straks in Januari wil ik officieel gaan rijden.
Ik heb net de startlijst bekeken en kreeg het knap benauwd, maar ach ... de laatste keer reed ik ook tegen hen en won ik ook. Was dit mazzel?
Ik ga gewoon voor een goede proef, dat Desperado mij elke keer het gevoel geeft dat we vooruit gaan en dat hij er zin in heeft als hij lekker attent met zijn oortjes naar voren loopt.
Kan ik echt tegen hen oprijden of had ik de vorige keer gewoon mazzel?? Morgen zal ik het weten .. Maar wat de uitslag ook zal zijn, alles wat Desperado nu kan ( en hij kan het echt wel, loopt in de les ook erg fijn) heb ik hem geleerd en dat neemt niemand mij af.
Het belangrijkste is dat Des en ik er plezier aan beleven en dat ik met een trots gevoel de ring inrij. Tuurlijk loopt een goed dressuurpaard wat netter maar ben toch erg trots op wat ik met mijn donkerbruine, bijna 1.70 meter grote draver met zijn brutale koppie heb bereikt.

Groetjes Saskia

Vlover

Re: Morgen wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:54

Succes! Het lukt jullie vast wel en idd, als je maar plezier hebt met je paard, daar gaat het uiteindelijk om!

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 22:54

Dank je!

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:27

Heel veel succes! En idd, het gaat om het plezier.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:38

Ben benieuwd?
het is inmiddels een dag verder

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:40

hoe is het gegaan???????

Nevermind85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 20:43

Dat vraag ik mij ook af!!
En neen, geluk zal je niet hebben gehad, wel goed gereden.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 21:55

Het ging gisteren niet naar mijn zin, hij was erg druk en door een foutje van de organisatie (verkeerd mededelen van de inrij tijd) heb ik niet in de ring zelf kunnen inrijden maar op een klein afgezet stukje.
Op een gegeven moment sprong hij zomaar, vanuit het niets aan in galop dus das wel jammer. Wat wel goed ging was dat mijn overgangen van galop naar draf minder abrupt waren .... vorige keer was het ineens pats, boem draven en nu kwam hij beter en netter terug.
Mijn punten waren 156 en 161.
Deze rijvereniging houdt 'swinters geen wedstrijden dus mijn eerstvolgende zal zijn in Januari en dan gaan we dus officieel starten, voor het 'echie''

Groetjes Saskia

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:05

hoi saskia
zo slecht is dat niet je hebt dan als het een echte wedstrijd zou zijn toch 2 wp gehad.
wel jammer dat het inrijden op een klein stukkie niet echt
lekker is nee.

groetjes marjan