Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:Ja idd. Als je bedoeld dat mensen op bv, je stal liegen over hoe hun wedstrijd is gegaan. Laat ze lekker, je weet zelf wel beter toch? Een beetje zielig die mensen
willy schreef:ok maar als je met liegen andere mensen schaad die er niets van af weten dan vind ik dat een kwalijke zaak
Urielle schreef:als je nu eens wat concreter bent snap ik misschien eindelijk waar het over gaat
knightloekie schreef:Melanie15 schreef:Ja idd. Als je bedoeld dat mensen op bv, je stal liegen over hoe hun wedstrijd is gegaan. Laat ze lekker, je weet zelf wel beter toch? Een beetje zielig die mensen
jep ga ik helemaal in meePff laat ze maar lekker in hun eigen droom wereld leven
willy schreef:Urielle schreef:als je nu eens wat concreter bent snap ik misschien eindelijk waar het over gaat
nou als je zeker weet dat die gene liegt maar daar namen voor gebruikt van bekende trainers waar ze niet is gweest die haar .of haar paard helemaal niet kennen dan kan je zo iemand schaden .