ik heb echt een hele domme vraag.
maar ik zie bij heel veel mensen in hun onderschrift + (een cijfer) wat houd dat in winstpunten ofzo

sorry voor de domme vraag maar ik wil het toch wel graag weten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmiekie schreef:B t/ M2: 156 1 wp, 169 2 wp's, 182 3 wp's
Z1+Z2: 180 1 wp, 195 2 wp's, 205 3 wp's(verschil in punten komt doordat de Z meer onderdelen heeft)
zz-licht t/m grand prix: 60%(dus gemiddeld een 6) 1 wp, 65% 2 wp's 70% is 3 wp's, bij de hogere klassen(zz-l etc) wordt er gerekend in procenten omdat het aantal onderdelen(en dus het puntenaantal waarbij je winst krijgt) verschilt per proef.
dan: bij 10 wp's mag je over naar een hogere klasse en bij 20 moet je!!
enne deze vraag is helemaal niet dom hoor! wat denk je, dat iedereen hier het vanaf hun geboorte al wisttuurlijk niet, we hebben dat ook geleerd, door vragen te stellen etc
Bobbielover schreef:missmiekie schreef:B t/ M2: 156 1 wp, 169 2 wp's, 182 3 wp's
Z1+Z2: 180 1 wp, 195 2 wp's, 205 3 wp's(verschil in punten komt doordat de Z meer onderdelen heeft)
zz-licht t/m grand prix: 60%(dus gemiddeld een 6) 1 wp, 65% 2 wp's 70% is 3 wp's, bij de hogere klassen(zz-l etc) wordt er gerekend in procenten omdat het aantal onderdelen(en dus het puntenaantal waarbij je winst krijgt) verschilt per proef.
dan: bij 10 wp's mag je over naar een hogere klasse en bij 20 moet je!!
enne deze vraag is helemaal niet dom hoor! wat denk je, dat iedereen hier het vanaf hun geboorte al wisttuurlijk niet, we hebben dat ook geleerd, door vragen te stellen etc
Ha, leer ik zelfs nog wat. Wist niet dat je 3 Wp's kon halen! Komt iig niet vaak voor, dat weet ik wel.
Muislover schreef:In de Z2 ligt het er aan hoeveel er mee doen en hoe er wordt gejuyreerd wat een winstpunt is.. Dus de eene keer 224 de andere keer bijvoorbeel 228!
Suzanne F. schreef:Muislover schreef:In de Z2 ligt het er aan hoeveel er mee doen en hoe er wordt gejuyreerd wat een winstpunt is.. Dus de eene keer 224 de andere keer bijvoorbeel 228!
![]()
180 is een wp. 195 2 wp en 210 3 wp. Heeft niks te maken met hoeveel deelnemers en de jury...
Muislover schreef:Ik bedoel Z2