Amsterdam Sloten 2 oktober

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Amsterdam Sloten 2 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 13:12

Wie gaan er ook?

Pluutje

Re: Amsterdam Sloten 2 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:01

Hey, ik zag inderdaad dat je ook weer van de partij bent!

Nou ik zou dus ook starten, met mijn nieuwe bijrijdpaard, maar helaas was ze dinsdag ineens onregelmatig...Erg jammer!

Margreet komt ook, die rijdt 's middags in de B.

Ik kom misschien 's middags schrijven(bij de laatste jury geloof ik), maar ligt er even aan of een ander meisje kan of niet en of ik zelf misschien toch start(dan ga ik niet schrijven).

Nou, jij alvast veel succes! Heb je Ed van Dijk als jury, dacht het wel toch? Weet niet of je hem al eerder hebt gehad maar is een aardige vent, jureert ook heel redelijk(is trouwens ook de nieuwe eigenaar van Leroy)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 21:09

Hey Pluutje! Ik hoop dat je ook kan starten, heeft je paard zich verstapt?
Ben je er wel bij 's ochtends? Misschien kunnen we nu eindelijk een keer meeten! Maar ik start 30 oktober, 20 november en 11 december ook in Amsterdam, dus we hebben genoeg kansen
Een redelijke jury is altijd fijn Zijn er nog speciale punten waar hij erg op let en waar ik extra op moet oefenen?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 13:23

Nou, het is nog steeds niet zeker of ik ga starten, maar denk het niet. Het is ook niet mijn paard he, dus ook niet echt aan mij om te beslissen helaas. Ga er zo heen en maar eens kijken hoe het ermee staat...

Als ik niet start ben ik er denk ik helemaal niet, als ik wel kom dan in ieder geval niet 's ochtends, haha. Misschien een van de andere wedstrijden dan!

Uhm, speciale punten. Gewoon netjes je figuren rijden goed op de letter enzo. Je houding ook wel(maar met een mindere houding en nette proeven haalde ik wel altijd winst, haha). Uhm, tja... Hij vindt het wel belangrijk dat je paard ontspannen is, van achter naar voren en een vriendelijke beeld. Maarja, eigenlijk zijn dit dingen waar elke jury op let dus zoveel heb je er niet aan...(weet nog wel dat hij een keer vertelde dat hij iemand in de ring had die zat te trekken en dat hij dat niet zo op prijs stelde, dat zou ik dus in ieder geval maar niet doen...haha)