Oefenparcours omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Oefenparcours omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 10:24

Aankomende zomer wil ik een beetje gaan beginnen met springwedstrijden. Omdat ik helemaal geen ervaring heb met mijn eigen paard op concoursen wil ik dus eerst met hem naar een oefenparcours. Zijn die hier wel in omgeving Rotterdam? Ik weet ook maar 1 vereniging tot nu toe waar springwedstrijden gehouden worden, en dat is op Heerjansdam. Mochten er oefen parcoursen zijn in omgeving Rotterdam, zijn die ook vrij uitgebreid, staan er rare dingen bij, die een paard ook kan verwachten op wedstrijd? Waar worden er nog meer springwedstrijden gehouden, en waar moet ik rekening mee houden? Ik heb vroeger altijd gesprongen, maar niet met mijn eigen paard, dus op dat gebied is alles weer helemaal nieuw.

Talitha15

Re: Oefenparcours omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 14:11

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 18:35

Bij de beyaert heb je elke eerste zaterdag van de maand een oefenparcours! www.beyaert.tk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:16

Talitha15 schreef:
Kijk eens op www.manegeoostmoer.nl

Dat geld dan alleen voor de springwedstrijden??
Ik zie niks over oefenparcoursen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 23:33

Tulandro schreef:
Bij de beyaert heb je elke eerste zaterdag van de maand een oefenparcours! www.beyaert.tk..

Elke tweede zaterdag van de maand

Thanks! Ik ga 8 oktober het eens proberen!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 23:38

ShannaY schreef:
Tulandro schreef:

Elke tweede zaterdag van de maand

Thanks! Ik ga 8 oktober het eens proberen!

Oh, haha.. Ik zat in de buurt

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 10:16

Bij Oostmoer zijn het onderlinge springwedstrijden, maar dat kleden ze altijd wel leuk aan. Goed om te oefenen dus!

Firesolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 22:43

Op de manege in Simonshaven wordt ook wel eens oefenparcours georganiseerd, meestal voor een officiele wedstrijd. En 22 oktober is er 1 in Bodegraven. Zie startlijsten.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 23:02

Hoe kan ik op startlijsten.nl zoeken op oefenparcoursen?

Firesolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 16:47

je kijkt bij startlijsten.nl en kijkt dan bij plaats Bodegraven of Simonshaven, simpel.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:40

Je hebt in Ous Gastel iedere woensdag vanaf 19.00 uur oefenparcours. en iedere donderdag van 9.00 tot 16.00 uur oefenparcours vanaf 90 cm. Verdere info is te vinden op www.manegereigershof.nl
Maar het is daar echt super mooi en fijn rijden. Hele grote binnenbanen en ruime parkeergelegenheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 14:47

Firesolo schreef:
je kijkt bij startlijsten.nl en kijkt dan bij plaats Bodegraven of Simonshaven, simpel.

Ik snap echt heus wel dat ik op plaats moet zoeken, maar er staat niet bij vermeld of het een oefenparcours is, want die code bestaat niet. Dat is dus mijn vraag. Als ik de manege’s niet ken, en ook niet of ze oefen parcoursen hebben, kan ik moeilijk zoeken op plaats en manege!