wat is verplicht in een B proef

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nanss

wat is verplicht in een B proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 10:41

ja en misschien heb ik dan een domme vraag, maar ik ga voor het eerst sinds JAREN weer een onderlinge wedstrijd B proefje rijden op mijn bijde ponys te proberen hoe ze het doen, bij de davey club, maar, is dan een plastron enzo ook nodig? want ik geloof dat zijn allemaal in een club trui rijden, maar ik heb die nog niet. plus, vroeger reed ik ook op de oude manege en daar reed ik gewoon in een zwarte broek, oude cap enzo mee. (dat is 10 jaar terug)
het is gewoon een B proefje.
weet niet wat voor kleren er verplicht zijn in de B.
Heb wel goede rij laarzen, een witte broek en witte handschoentjes en een nieuwe helm.
groetjes Nancy

Lielle

Re: wat is verplicht in een B proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:43

voor een onderlinge wedstrijd kun je dat het beste navragen bij de organisatie, want daar zijn geen vaste afspraken over. Maar ik verwacht dat je met een zwarte trui bij je witte rijbroek netjes genoeg bent.

Op een officiele wedstrijd geldt het echte wedstrijdtenue.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 11:21

Lielle schreef:
voor een onderlinge wedstrijd kun je dat het beste navragen bij de organisatie, want daar zijn geen vaste afspraken over. Maar ik verwacht dat je met een zwarte trui bij je witte rijbroek netjes genoeg bent.

Op een officiele wedstrijd geldt het echte wedstrijdtenue.

Mee eens! Gewoon even na vragen bij je club wat normaal is.

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:27

Je bedoelt bij Ravensheuvel of niet? Zo ja, dan mag je ook in een gewoon truitje oid rijden (het liefst natuurlijk wel iets dat een beetje netjes staat) en denk dat het wel zo netjes is als je je witte rijbroek en nette rijlaarzen aan doet

Nanss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 16:23

JAA ravensheuvel, klopt,
ik sta daar vlakbij met mijn eigen ponytjes.
bij stolk, weet niet of je ze kent, naast de dierenpension.

heel erg bedankt voor jullie tips.

groetjes Nancy

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:01

Wat leuk
Ik sta namelijk zelf met mijn paardje bij Ravensheuvel dus misschien zie ik je wel dan als je een proefje komt rijden!
Ik weet trouwens niet precies waar het is waar jij staat (maar wel ongeveer )
iig succes alvast

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:44

Ik heb mijn 1e officiele wedstrijd ook in een zwarte trui gereden, en mijn zusje nog veel meer wedstrijden, ook nog laatst op de Apeldoornse bij de paarden, is dan wel niet officieel, maar gaat er verder wel helemaal zo aan toe, de rest was wel officieel, je kan denk ik het betse je rijlaarzen, witte broek, goede cap, en zwarte trui aandoen

Nanss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 00:15

bounty schreef:
Wat leuk
Ik sta namelijk zelf met mijn paardje bij Ravensheuvel dus misschien zie ik je wel dan als je een proefje komt rijden!
Ik weet trouwens niet precies waar het is waar jij staat (maar wel ongeveer )
iig succes alvast

Dankje wel welk paard is van jou?
ik rij in de B mee en fotos van mijn paarden kan je vinden op mijn sites,
als je mij nou ziet moet je het even komen zeggen dan he, ik heb jou profiel ook gezien, ERG mooi paardje heb je!!!
ik kom met 2 bonte ponys, een shetlander en die welsh, denk dat je ze wel heb gezien, op mijn profiel staan fotos.
mijn stal is laat maar zeggen bij de kruising aan de drukke weg, daar waar ze nu aan het asfalteren zijn! daar heb je een wit huis en een dieren pension. er staan nu maar een paar paarden in de wei.
daar dat hoekhuis aan de andere kant van de snelweg is mijn stal nou, ik zal je misschien wel zien, lijkt mij in iedergeval heel leuk!
groetjes Nancy en tot dan ( en me niet uitlachen dan he, want mijn pony is in de rechter galop nog niet evenwichtig soms hahaha ze is pas 3)

doeiiiiii
Fotos onder Sonja en Pepper
Afbeelding

Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 10:36

maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Ik denk dat TS voldeonde informatie heeft, ik zet dit dan ook op slot.