Vandaag ben ik naar Oss geweest..
Om 11 uur van stal vertrokken, ik moest om kwart voor 2 me kür op muziek rijden en omdat t een eindje weg was gingen we lekker vroeg weg! Toen we na Vianen opeens een bodje tegenkwamen: Oss volg O doordat de weg naar Oss afgesloten bleek te zijn ofzo.. Blijkt dat we heel erg omgereden zijn terwijl die weg helemaal niet afgesloten was! *zuch* Om 1 uur waren we er dan eindelijk dus snel haasten voor de kür!
Ik losrijden en toen moest ik me kür rijden.. Dus ik geef een teken dat de muziek kon starten, ik wachten, en wachten, en wachten, geen muziek.... Ik stond daar inmiddels al 2 minuten, nog steeds geen muziek.... En t ''muziekmannetje'' maar druk met zijn CD-spelers bezig, roep die opeens: hij doet t niet! Dus hij nog een paar keer proberen ook in zijn auto deed die t niet! Dus die man naar de jury, een keer bij de jury proberen of die t daar deed, maar ook niet.
Dus toen is me moeder dr auto gaan halen, is die man met de microfoon in de auto gaan zitten en zo heb ik me kür gereden!

We zijn met de kür 1e geworden

Later in de middag moest ik ook nog 2 proefjes rijden.
Ik kom weer binnen bij A, blijft dat bordje opeens aan me voet hangen

Verder ging de proef heel lekker. De 2e proef ging ook goed maar wel iets slomer. (niet zo gek na 2 proeven al

Toen de prijsuitreiking, we zijn 1e met 171 geworden en 2e met 161! Dus nu ben ik helemaal blij en trots

Filmpjes van de kür zijn ook gemaakt, die komen volgende week op bokt!
Leuk dat jullie even me verslagje gelezen hebben!