twenthe cup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli_2018

twenthe cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 16:09

ok ik wou ff vragen wie allemaal naar de twente cup gaan morgen..
morgen is in lonneker.. en dan heb je nog wierden en rijssen.

ik rijd er wel.. in het z1 d met tumberlane..
ga samen met lotte heen dus hoop dat t heel gezellig word..

gr. linda

Tukkertje

Re: twenthe cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 17:43

Ik ga morgen (zondag) daar springen...moet gewoon om 09.15 al parcour verkennen!
DB..moet als 4e starten, dus moet er om kwart voor 9 ofzo al opzitten maarja..je moet er wat voor over hebben he

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:48

hey linda jij hier?? wist niet dat jij hier op bokt zat. ma gefeliciteerd met je 2 de prijs mijn proef ging helaas echt bagger. mijn pony vond het natuurlijk weer heel erg om binnen terijden met al die hekjes (waar ze normaal ook tussen rijdt) ik deed mee in de Z2 E. nou ja volgende keer in wierden weer een kans. maar ik denk toch als lotte alle wedstrijden mee doet dat wij kansloos zijn

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 16:20

ladyenpippi schreef:
hey linda jij hier?? wist niet dat jij hier op bokt zat. ma gefeliciteerd met je 2 de prijs mijn proef ging helaas echt bagger. mijn pony vond het natuurlijk weer heel erg om binnen terijden met al die hekjes (waar ze normaal ook tussen rijdt) ik deed mee in de Z2 E. nou ja volgende keer in wierden weer een kans. maar ik denk toch als lotte alle wedstrijden mee doet dat wij kansloos zijn

heej.. jha ik ook hier.. haha jhajammer dat ie niet zo goed ging.. die van mij ging ook iets minder dann met inrijdedn.. en er was ook wel veel te zien in die bak..
mja kan je 1 laten vallen dan ofzo?
achja k zie je in wierden wel.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:38

ja je kan volgens mij 1 laten vallen de laagste score maar je moet wel alle 3de wedstrijden rijden.