Aangezien ik in Haren woon hebben we ook zo'n leuk plaatselijk krantje. Daar komen vaak (op de sport-pagina) uitslagen te staan. Ik heb er al vaker in gestaan, altijd als ik een winstpunt of prijs had gaf mijn moeder het door aan het secretariaat en die maakte dan een klein verhaaltje van alle uitslagen en stuurde dat op.
Ik rijd met Nordwind sinds 25 april 1998 wedstrijden. (oktober '97 begonnen) En in Veendam '98 won ik mijn eerste prijsen. Een 4de en 6de prijs. Ik was zó blij want nou kreeg ik ein-de-lijk zo'n mooie beker waar ik al jaren van droomde... maar mijn droom ging al gauw in duigen, het werd een enveloppe. Tranen met tuiten natuurlijk
Mijn moeder heeft toen nog een beker gekocht voor mij. Heel lief! In ieder geval ben ik dit jaar ook weer naar Veendam geweest, met succes! De ene in de ring met een winstpunt en dus een 1ste prijs. Mijn moeder heeft daarom dit stukje, als verrassing voor mij naar de krant gestuurd! Dus toen ik van middag de krant opensloeg las ik het.. echt súper leuk! Een klein foutje.. ik was net 9 toen ipv 8..