Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
justicelover schreef:m1 ponys d/e
jitske van os met sir lancelot justice
zirkoontje schreef:Ik start (waarschijnlijk) 2 oktober in de L1, sta wel al op de lijst maar moet volgende week nog 1x terug voor controle bij de veearts. als dat goed is (wat ik wel verwacht) start ik.
Eusebio, ik kom bij jou kijken!!!!justicelover schreef:m1 ponys d/e
zie jou denk ook wel want ben er de hele dag...
zirkoontje schreef:Ik start (waarschijnlijk) 2 oktober in de L1, sta wel al op de lijst maar moet volgende week nog 1x terug voor controle bij de veearts. als dat goed is (wat ik wel verwacht) start ik.
Eusebio, ik kom bij jou kijken!!!!justicelover schreef:m1 ponys d/e
zie jou denk ook wel want ben er de hele dag...
zirkoontje schreef:staat een foto van mij in mn profiel, en ik ben zeer waarschijnlijk degene die je roept als je moet starten![]()
Ik ben zelf lid van de tournoy en help meestal met de wedstrijden.
En anders kan je me herkennen aan een creme kleurig Kingsland jas (als het fris is tenminste)
en kim ken ik al
Margon schreef:Edit: Margon van Dijk Riki Voornruiters 11:47 12:02
dit zijn mijn tijden. Lekkere tijden vind ik
zirkoontje schreef:Margon schreef:Edit: Margon van Dijk Riki Voornruiters 11:47 12:02
dit zijn mijn tijden. Lekkere tijden vind ik
zirkoontje schreef:staat een foto van mij in mn profiel, en ik ben zeer waarschijnlijk degene die je roept als je moet starten![]()
Ik ben zelf lid van de tournoy en help meestal met de wedstrijden.
En anders kan je me herkennen aan een creme kleurig Kingsland jas (als het fris is tenminste)
en kim ken ik al
justicelover schreef:dan zie ik jou miss wel!!
Topaas schreef:Ik had me ingeschreven voor 2 okt. L1....sta ik niet op de lijst! Hoop dat ik er nog bij kan!
MArl0esJuh schreef:IK GA Ook!
b-pony's maar weet nog nie hoelaat ik moet