Lang niet meer op inet geweest maar dan toch nog even mijn verslag.
Ook ik was met beide ponys van de party in Varsseveld.
Eerst starte ik Orlando 2x in de L2..
Hij was met losrijden wat fris.. ( omdat hij van de week nog een verloren merrie moest dekken )
Maar de 1e proef ging braaf al maakte ik zelf een foutje wat me 2 pnt koste, ik sprong een letter te vroeg in galop aan
Magoed hier werden we 1e met 170 pnt
Toen de 2e proef.. ik had hem even opgefrist.. en hij begon me toch te lopen! wohww en de hele proef bleef ik eraan rijden en woh.. alles ging goed eigenlijk, wat bleef hij lekker constant aan het lopen
Met galop aanspringen hadden we even een miscommunicatie nu was ik een letter te laat haha maar verder ging alles super!
Resultaat, 2e met..... 180 pnt Nou hebben we alweer 7 wp in de L2

Toen moest ik smiddag's Pasha nog rijden in de M2, ze liep de laatste tijd niet echt lekker.. dus tjah ik dacht van ik zie wel..
1e proef ging dan ook nergens naar ze was nog niet lekker los en de keertwendingen.. ons zeer zwakke punt gingen ook weer als 2 mooie ronde cirkels volgens mij stond ik nog op een 3e plek met 146 pnt.
De 2e proef was wat later, dus nog wat langer losrijden en ze liet eindelijk lekker los en ik kon er weer aan rijden..
de kw's gingen nog niet goed.. maar voor de rest was ik redelijk tevreden en we hadden dan ook een wp

156 pnt.. maartoch onze 1e wp in de M2 en nog een 2e prijs ook nog
Dus een super geslaagde dag voor mij en de ponies!!