Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javelin schreef:Ik rijd zelf ook met sporen van 30 mm en ben er nog nooit op aangesproken. En wat betreft de staart: mijn paardje heeft zo'n volle staart dat ik deze niet invlecht of bijknip. Weet eigenlijk niet of dat er een regel voor is. Lijkt mij niet. Ik ga in iedergeval niet z'n mooie start 'verpesten'.
mirjamalvaro schreef:Je moet de staart of invlechten of bijknippen. Van de sporen weet ik het niet. Rijdt je bij de pony's of paarden?
mirjamalvaro schreef:Je moet de staart of invlechten of bijknippen. Van de sporen weet ik het niet. Rijdt je bij de pony's of paarden?
Royaltjuh schreef:Ik vlecht de staart niet in, en heb em ook niet opgeschoren aan de zijkanten. Gewoon netjes uitborstelen en klaar. Ik vind beide opties nl niet mooiEn hier heb ik nog nooit problemen mee gehad, altijd 8en op mn verzorging.
Sjellii schreef:Ik vlecht wel altijd de staart in.
Het is moet ook, er wordt alleen niet veel op gelet.
Ik ben het één keer vergeten en toen stond het er ook bij vermeld. Ik vlecht dus altijd in voor de zekerheid.
mirjamalvaro schreef:Ja je mag met die beugelblokjes rijden.
Javelin schreef:mirjamalvaro schreef:Je moet de staart of invlechten of bijknippen. Van de sporen weet ik het niet. Rijdt je bij de pony's of paarden?
Moet?? En wie controleert dat dan?? Rij nu 2 jaar landelijk en er is nog nooit iemand die er wat van gezegd heeft.......