Ik had in de B 4 wedstrijden gereden, en daarmee 12 winstpunten gehaald, dus wou eigenlijk wel L1 proberen te starten.
Gelukkig kon ik mijn inschrijving bij de WelshSportdag omzetten van de B naar de L1.
Enig probleempje is dat ik maar 1 week de tijd heb gehad om te oefenen (hadden niet verwacht dat de B zo snel zou gaan).
Maar vond het wel leuk om te doen, want zo zie je wat voor problemen je tegen gaat komen in de L1 en dan kan je daar op doorwerken...
Ik had dus verder ook geen verwachtingen.
Om half 11 rustig opgezadeld en kalkoenen ingedraaid (was op gras). En ongeveer 11 uur zat ik er op, er waren er nog 4 voor mij dus wel even rijden. Na een half uur, zaten er nogsteeds 4 voor mij

Heb wel losgereden in een super mooie bak

Eindelijk kon ik om 12 uur mijn proefje rijden, en dat ging wel lekker, maar niet super. Tweede proefje er meteen achteraan en die ging hetzelfde.
Resultaat: 168 en 163 punten en een mooie beker met oranje lint (1x want was in handicap met het L2 vanwege de kleine groepen)
2 winstpunten en goed commentaar waar ik aan kan werken. Had ook een tevreden gevoel toen we weggingen

Ik heb dan ook wel een Super Pony

(ze is zondags nog 1ste en 2de geworden bij een onderlinge springwedstrijd met m'n bijrijdster en m'n zusje)