Mijn L1 debuut...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Mijn L1 debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 11:30

ging eigenlijk boven verwachting Welshsportdag (dit was op zaterdag) We zaten in Kootwijk en dat is een super mooi terrein!

Ik had in de B 4 wedstrijden gereden, en daarmee 12 winstpunten gehaald, dus wou eigenlijk wel L1 proberen te starten.

Gelukkig kon ik mijn inschrijving bij de WelshSportdag omzetten van de B naar de L1.
Enig probleempje is dat ik maar 1 week de tijd heb gehad om te oefenen (hadden niet verwacht dat de B zo snel zou gaan).
Maar vond het wel leuk om te doen, want zo zie je wat voor problemen je tegen gaat komen in de L1 en dan kan je daar op doorwerken...
Ik had dus verder ook geen verwachtingen.

Om half 11 rustig opgezadeld en kalkoenen ingedraaid (was op gras). En ongeveer 11 uur zat ik er op, er waren er nog 4 voor mij dus wel even rijden. Na een half uur, zaten er nogsteeds 4 voor mij
Heb wel losgereden in een super mooie bak *kwijl*

Eindelijk kon ik om 12 uur mijn proefje rijden, en dat ging wel lekker, maar niet super. Tweede proefje er meteen achteraan en die ging hetzelfde.

Resultaat: 168 en 163 punten en een mooie beker met oranje lint (1x want was in handicap met het L2 vanwege de kleine groepen)

2 winstpunten en goed commentaar waar ik aan kan werken. Had ook een tevreden gevoel toen we weggingen .

Ik heb dan ook wel een Super Pony
(ze is zondags nog 1ste en 2de geworden bij een onderlinge springwedstrijd met m'n bijrijdster en m'n zusje)

knightloekie

Re: Mijn L1 debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:18

Heej wat lekker zeg.. ! Goeie keus dus om je nog even om te schrijven naar het L1 Heel veel succes verder en dan nu maar op naar het L2

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:06

Heyyy wat goooooooooeeeeeeeeedddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!

waneer is je 1e volgende wedstrijd? Die van mij 16 oktober op de schimmelkroft dus dan zie ik je misschien ook wel

Ik had gister 1 winstpunt!

tot zaterdag!

enne nog ff je onderschrift veranderen he

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 14:49

Thanks! KnightLoeki we gaan ons best doen

dondahsteen schreef:
Heyyy wat goooooooooeeeeeeeeedddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!

waneer is je 1e volgende wedstrijd? Die van mij 16 oktober op de schimmelkroft dus dan zie ik je misschien ook wel

Ik had gister 1 winstpunt!

tot zaterdag!

enne nog ff je onderschrift veranderen he

Jij ook gefeliciteerd!!!!

Mijn volgende is ook de schimmelcroft

Goed dat je het zegt, ik zou het zo vergeten! (m'n onderschrift aanpassen he )

Tot zaterdag!

P.S. Voor alle lieve bokkers die reageren, ik kan pas vrijdag weer on line komen. Zit voor 3 dagen in schotland op cursus

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:49

Dat is leuk zo snel de B doorrijden en gelijk ik in de L1 ook weer winst en prijzen!! Gefeliciteerd!
Op naar het hoedje!