Zouden jury's daar geen rekening mee kunnen houden

Of zouden ze dat niet eens weten, dat vraag ik me af.
Jury's onder ons, tellen jullie altijd even snel na, na een beoordeling of ....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsemarie schreef:Net als met 155...dat vind ik ook zo'n flauw punten aantal.. maak er dan 156 van of 154...
muiltje schreef:Grr, ik ben afgelopen weekeinde zzgp gestart en haalde dus 59,84% wat inhoud dat ik dus 1 klein rotpuntje meer had moeten hebben om 60%te hebben. GrrrrrrWaarom zijn zo zo wreed, snik snik. Dan ben je zo dichtbij dat is echt frustrerend om het dan net niet te halen.
Zouden jury's daar geen rekening mee kunnen houden![]()
Of zouden ze dat niet eens weten, dat vraag ik me af.
Jury's onder ons, tellen jullie altijd even snel na, na een beoordeling of ....
kadans16 schreef:Haha, denk dat er af en toe wel eens zo iemand tussen zit, maar ik geloof niet dat er veel jury's zijn die je opzettelijk géén winstpunt geven als je het toch zou verdienen. Maar inderdaad zo'n miniem verschil is vaak echt F*ck
talented schreef:Van het weekend was ik even op een concours waarbij de laatste vijf punten pas in de kantine werden ingevuld door de jury ! De schrijver hoefde deze dus niet in te vullen, maar dit werd in overleg met het secretariaat gedaan! Zo kreeg een combinatie die goed gereden had 156 punten en 1 waar de jury toch iets minder over te spreken was, ging naar huis met 155 pt!
Urielle schreef:sorry maar als ik net geen 60% heb gereden dan ben ik toch al niet blij met mezelf, ik rij liever overtuigend winst dan dat ik-haal-het-net-gedoe.
En als je verder wel hoog scoort is het toch geen probleem? Dan komt het de volgende keer vanzelf goed
Urielle schreef:sorry maar als ik net geen 60% heb gereden dan ben ik toch al niet blij met mezelf, ik rij liever overtuigend winst dan dat ik-haal-het-net-gedoe.
En als je verder wel hoog scoort is het toch geen probleem? Dan komt het de volgende keer vanzelf goed
miss_jumpy schreef:Ik denk dat je de punten verdient die ontstaan na het optellen van alle onderdelen. Als dat geen 60% is, heb je die dag geen winst.
En dat je er moeite voor doet of van ver komt..dat is toch geen probleem van de jury!!
Ik vind niet dat punten veranderd moeten worden!
muiltje schreef:miss_jumpy schreef:Ik denk dat je de punten verdient die ontstaan na het optellen van alle onderdelen. Als dat geen 60% is, heb je die dag geen winst.
En dat je er moeite voor doet of van ver komt..dat is toch geen probleem van de jury!!
Ik vind niet dat punten veranderd moeten worden!
tja normaal zo ik misschien ook zo nuchter zijn. Maar bij nationaal zijn ze nu eenmaal niet zo heel erg scheutig met de punten. En als je dan een paard hebt die niet het aller laatste qua kwaliteit heeft en je rijd wel een goede proef dan is dat zeker wel frustrerend hoor!!
ik ken het, als je gewoon een nette proef rijdt(ZONDER FOUTEN), met een niet salinero beestje, krijg je net 60% als je mazzel hebt, maar als je 1 grote fout erin hebt, dan ben je eigenlijk al verloren.
En wat punten verdienen de ene jury vond dus wel dat ik dat verdiende en zou ik over die 60 heen zijn gekomen, alleen de ander niet, en dat is gewoon jury-sport. Doe je niet veel aan, zuchtook dat ken ik, ik heb mn eerste wp gehaald met als punten: 200(10 onder winst) en 221 (11 boven winst)maar ik heb ookal vaak gehad dat de een me wel op winst had en de ander dan net 1 punt teveel niet, waardoor ik dus ook 59, 84% of iets had, echt stinkmodder is dat.