zo het zit erop
vandaag mijn eerste wedstrijdje gereden met valous. toch wel spannend ook al was het maar een onderling wedstrijdje.
het gaf best een kick dat ze zo braaf was. een half jaar geleden was ze nog niet eens ingereden en nu al een zeer geslaagd b proefje. ik ben erg trots op haar. en natuurlijk ook een beetje op mezelf. uiteraard behoorden we niet tot de winnaars van de proef maar ik was al erg blij dat ze na 6 keer heel vreemd naar de jury auto te kijken en een fikse bok op het los rij terrein haar 2 proefjes voor mijn gevoel prima liep. de jury vond haar niet actief genoeg maar ik was dik tevreden. korte tijd geleden wist ze nog niet eens hoe ze aan moest galoperen en nu netjes tussen de bedoelde letters en jippie in de goede galop. en ze liep de hele proef netjes naar beneden met haar koppie ondanks rennende kinderen in het publiek. de gewonnen prijs (een zak heerlijke appels) kon valous wel waarderen, daar wilde ze wel vaker van die vervelende jeuk vlechtjes voor in.
het ging voor mijn gevoel zo lekker dat ik maar snel een startkaart aan ga vragen dan kunnen we voor echie! de jury van vandaag was erg hoog met zijn waarderingen ik had maar liefst 4 winstpunten! dat zal in de echte wedstrijden helaas niet zo snel gebeuren . het was een leuke en gezellige dag.
marjolein, tamara bedankt voor de organisatie
moon bedankt voor het voorlezen
groetjes van
silvy en valouschka