onderlingen wedstrijd a springen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea37

onderlingen wedstrijd a springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 22:52

wie weet er of er in de buurt van utrecht een onderlinge wedstrijd gehouden word waar we aan mee kunnen doen we willen graag met onze a welsh een a parcours gaan springen omdat ze nog wat ervaring op moet doen en nog niet landelijk willen gaan starten alvast bedankt

gretoes

Re: onderlingen wedstrijd a springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 22:57

hoihoi!
misschien is het een idee om bij de utrechtse manege, (manege midland) een oefenparcours te rijden, dit is geen wedstrijd maar wel een leuk en leerzaam parcours voor je pony. Het is een echt parcours wat je opwedstrijd tegen kan komen, het is bijna altijd erg druk, dus voor je pony waarschijnlijk een goeie oefening. Dit kan je elke eerste woensdag van de maand doen, de pony's zijn smiddags. misschien dat je es langs kan gaan om te kijken en te vragen hoe of wat of je moet ze even bellen! staat vast wel en de telefoongids, zoniet, moet je me even PBén, een vriendin van me staat er, die heeft zeker het nummer.

succes!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 22:58

je kan naar oefenparcoursen gaan...
1e woensdag van de maand bij Midland (geloof ik)
en 3e woensdag van de maand bij de Voornruiters
verder mag je op donderdag springen in Bunschoten bij Groenendaal en je mag de hele week in Hollandsche Rading springen bij Stal Prinsenburg.

onderlinge wedstrijden zou k echt niet weten...

andrea37

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 23:03

zat ik ook al over te denken ga ik ook zeker doen maar er rijd een jong meisje op die vandaag voor het eerst op de welsh sportdag een parcourtje gesprongen heeft en werd 2e ze vond het zo leuk dus wil ik meer van deze wedstrijden op gaan zoeken ze is er nog niet aan toe om landelijk er mee te gaan starten maar toch bedankt we gaan er zeker naar toe