Ik heb met mijn paard kenzo ongeveer 18 proeven gereden maar nooit ging het goed. dit komt natuurlijk ook door mij, ik ben erg zenuwachtig en kenzo reageert daar erg sterk op.
Elke keer als ik de ring in kwam pakte ze het bit vast en reageerde ze niet meer op mijn hulpen... de punten waren erg laag vaak in de 130-140. De eerste paar keren dacht ik dat het wel goed kwam als ze aan de wedstrijden wendde maar er zat geen verbetering in.
Toen ben ik gestopt met wedstrijden rijden nu ongeveer 3/4 jaar geleden. Ben hard gaan trainen en gaan lessen. Nu gaat het de laatste tijd erg goed en ik wil weer gaan starten! Ik heb er echt zin in! Heb na de verhalen ook maar is een flesje bach flower remedy gekocht, wie weet helpt het! Ik moest het gewoon even kwijt, vindt het erg leuk maar ook erg spannend. Naar mijn idee gaat het rijden nu veel beter kan haar beter onder controle houden dus duim voor me

Zijn er trouwens nog meer mensen die 8/9 oktober in Etten-Leur starten(bij stal 't sander)? Vindt het leuk om mensen te meeten

Wou het gewoon even kwijt